למי יכולים לסייע שירותים של פתרונות צ'קים ומימון?

אנחנו מורגלים לחשוב שהבנקים נמצאים תמיד לצדנו ולמעננו בכל עת, וכאשר נזדקק להם הם יהיו שם לחלץ אותנו מבעיות בתזרים המזומנים שלנו.

26.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למי יכולים לסייע שירותים של פתרונות צ'קים ומימון?

כאשר יש בעלי עסקים שמגלגלים מחזורים גדולים ונזקקים לתזרים שוטף כדי לקנות ולשלם לספקים, וכדי לשלם לעובדים ולשאר השירותים שהם מקבלים, התלות הגוברת שלהם בבנקים משמעותית יותר. להם נחוצים פתרונות צ'קים ומימון שאינם בהכרח מסורתיים ורצוי שיגיעו מכמה וכמה מקורות מימון מגוונים.

העיקרון הנכון של פתרונות מימון כאלה יהיה תמיד כמה שפחות עמלות, קנסות וריביות, וכמה שיותר זמינות, מהירות ושירות מהיר ויעיל. בבנקים אפשר לקוות שזה קורה. בפועל, זוכים לזה רק בעלי עסקים שיש להם אשראי נדיב מאוד ובזול, או כאלה שהמינוף שלהם הוא כזה שהבנק יהיה חייב להמשיך לתחזק כדי שהוא לא ייפול אתם.

בעלי עסקים שנזקקים לפתרונות מימון חלופיים

לכל בעלי עסק יש דרכים נוספות לקבל את פתרונות הצ'קים והמימון שלהם. למרבה ההפתעה, דווקא אשראי אינו הדרך המועדפת עליהם במימון ויש להם דרכים נוספות להשיג זאת. צ'קים וכל אמצעי תשלום אחר בכתב הוא עדיין דרך מקובלת לסחור בין אנשי עסקים, ולכן כאשר יש לכם צ'קים ביד תמיד אפשר להשתמש בהם כפתרונות חלופיים למימון. אחת הדרכים היא פנייה מסודרת לחברה חוקית ומורשית על ידי המדינה להעניק שירותי ניכיון צ'קים, או הלוואות תמורת צ'קים של בעלי העסק בתנאים מסוימים. המימון הוא מידי ומהיר הרבה יותר מפנייה בצינורות המקובלים לבנקים ולחברות האשראי לקבל מימון והלוואות, והריבית והעמלות עשויות להיות אפילו יותר אטרקטיביות.

כיצד מקבלים פתרון צ'ק ומימון שלא דרך הבנק?

כאשר אתם פונים לחברה שמספקת פתרונות מימון וטיפול בצ'קים, אתם מוסרים למעשה את שטר ההתחייבות של הלקוחות כלפיכם לטיפול אצל החברות האלה. תמורת עמלה וריבית מסוימת נמסר לכם המזומן מבלי להתמהמה, כך שתזרים שוטף של מזומנים מובטח לכם.

אמנם, בהתחלה תעברו תהליך של אימות ובדיקה גם של העסק שלכם וגם של הלקוחות שלכם כדי לוודא שהנכם אמינים ואיתנים פיננסית, אולם בהמשך תוכלו ליהנות משירותים שוטפים של תזרים המזומנים כתוצאה מניכיון צ'קים חוקי, מסודר, מורשה ויעיל לחלוטין. זה אומר שבכל עת שבה תצטרכו מזומנים תוכלו למעשה לפדות את הצ'קים שברשותכם תמורת מזומן והצ'ק ייפדה במועד הנקוב בו על ידי החברה.

כלומר, מכירת הצ'ק לחברה וקבלת תמורתו שתסייע לכם לתחזק את העסק ולעמוד בהתחייבויות שלכם כלפי הספקים והעובדים שלכם, ואפילו לצורך החזרת הלוואות בנקאיות שלהן התחייבתם.

צק

תגובות

1. מוניר חמדאן לפני 7 שנים
תכנון פעילות עסקית

מומלצים