סיום קורס קציני יבשה אחוד מחזור 46

26.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סיום קורס קציני יבשה אחוד מחזור 46

דובר צה"ל מוסר כי היום (ד'), כ"ד בתשרי התשע"ז, 26 באוקטובר 2016, התקיים טקס סיום קורס קציני יבשה אחוד, מחזור 46, בבית הספר לקצינים שבמצפה רמון. הטקס נערך במעמד סגן ראש המטה הכללי, אלוף יאיר גולן, מפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה יניב אלאלוף ואורחים נוספים.

לצוערים המסיימים הוענקו דרגות הקצונה סגן-משנה ודרגותיהם של הקצינים המצטיינים נחשפו על ידי סגן ראש המטה הכללי. החל ממחר עתידים הבוגרים להשתלב בתפקידי הקצונה בכל היחידות הקרביות של צבא היבשה, בהתאם לחיל ממנו הגיעו.

מדברי סגן ראש המטה הכללי, אלוף יאיר גולן: "אתם נוטלים עליכם היום מחויבות עצומה וארוכת שנים, שתלווה אתכם במרבית חייכם כאנשים בוגרים. אתם נוטלים עליכם היום מחויבות חברתית ולאומית להוביל ולהנהיג, ובעיקר אתם נוטלים עליכם מחויבות עצומה לשרת - לשרת את הציבור, את החברה, את מדינת ישראל ותושביה. מחויבות זו מייצגת אחריות כבדה ממנה לא תוכלו להשתחרר, מכיוון שקצינות היא לא רק מעמד, קצינות היא בראש ובראשונה, דרך חיים. עיניי צה"ל כולו נשואות אליכם ואל פועלכם. בטוחים אנו, כי תעשו נפלאות, וכי פועלכם יהיה עצום ורב".

מדברי מפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה יניב אלאלוף: "כאן, על מגרש המסדרים של בית הספר לקצינים מתחילה דרכו של הקצין בצה"ל. במשך ימים ולילות עברתם מסע ארוך, אישי וחברתי, פיזי ומנטאלי, תהליך מורכב ותובעני, בו למדתם, השתתפתם, נבחנתם ופיתחתם את יכולותיכם האישיות והמקצועיות בתחום הפיקוד הקרבי. בפניי ניצבת המנהיגות הצעירה שתוביל ותכריע את הקרבות, המערכות והאתגרים אליהם נידרש. אני מאמין בכל אחת ואחד מכם ומשוכנע ביכולתכם לנצח".

הערים המובילות במספר הקצינים במחזור זה הן ירושלים, תל אביב ורעננה.

יאיר גולן

תגובות

מומלצים