כרמל: "רפיק נגמר עידן one man show"

ראש המועצה לשעבר כרמל נסר אלדין בהתייחסות לחשיפת תוכנית המתאר הישובית ממליץ לרפיק ולחברי המועצה ללמוד לעומק את הדברים ולא למהר, כרמל היה אחד הבודדים שהתנגד לתוכנית בזמנו

29.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כרמל: "רפיק נגמר עידן one man show"

המפתיע שאחרי הפרסום בעניין תוכנית המתאר שהועדה הולכת לדון בה בעוד מספר ימים, שאף אחד לא ידע על המתרחש ולא היה שותף, כולל אלו שמשמשים כסגנים ושותפים בכירים במועצה.

כרמל נסר אלדין בזמנו ביקש שנצטרף אליו להנהלת התכנון בירושלים, שם שמענו את הדברים וההצעות ובסופו של דבר כרמל לא היה מוכן לקבל את הצעת משרד הפנים למצב התכנון שהוצע וכרמל דרש לקבוע גבולות רחבים לתוכנית, אז כרמל אמר לאהוד "ישחטו אותי אם אאשר תוכנית זו" .

אז גם שאלנו מי מוביל את תוכנית המתאר המתחדשת ואם הציבור ובעלי השטחים שלא יכללו בתוכנית מודעים למצבם.

כרמל נסר אלדין שצופה היום בתוכנית שהמועצה הנוכחית מגישה, פונה בנימה של כבוד להנהלת המועצה ואומר:

"לפני שנתיים וחצי המועצה הנוכחית שלחו וביקשו שאני אכהן בועדה של תכנית מתאר, אז השבתי שזו טעות ללכת על תכנית מתאר ועדיף להמשיך בתוכניות המפורטות שהתחלנו בהן".

כרמל:"אני רואה שהם לא למדו מטעות שכונת אלואנסה, חשוב בכל הגשת תוכנית לשתף את הציבור ונבחרי הציבור, לא יתכן שנלך לדון עם מוסדות המדינה מבלי שהציבור שותף לזה".

"היום אחרי עד/ 300 החיים מתרחבים ואם אין לך שטחים חלופיים לצורך כבישים ומערכת הביוב והמים אז איך ניתן לעשות את זה, הדבר המחייב בראש ובראשונה אצל ראש מועצה זה לתכנן לטווח הרחוק מאוד, לראות להרבה שנים".

כרמל נסר אלדין:"עם כל הכבוד ל300 דונם ולא משנה מי נמצא שם הבעלים של האדמות, הנושא שאם באים לעשות תוכנית מתאר צריך להתרחב לגבולות חדשים ולעשות מלחמה להשיג את זה, המצב הזה שמציגה התוכנית הזו לא משרת את הכפר".

כרמל:"במועצה הזו נעשים דברים לטוב ולרע, ברגע שהעיתונאים הוצאו מישיבות המליאה אז נעשים כל מני דברים בצורה לא שקופה, אדם אחד לא יכול להבין בכל דבר לבד, הישוב זקוק לחשיבה יותר רחבה, ראש מועצה לא יכול לשלוט בבעיות הכוללות לבד".

הישיבה בירושלים

"עדיף לפעמים לא לעשות מאשר לעשות ואחרי זה להתחיל לתקן את הליקויים, חבל על הכסף הציבורי, לרפיק אני אומר, אל תרוץ למשרדי הממשלה לפני שאתה עושה ועדה ציבורית".

כרמל:"אני מתכוון לשלוח מכתב לראש המועצה ולחברי המועצה ולהסביר להם משמעות הדברים ואפנה אותם לדברי שמאי אסיף שאז המליץ לעשות מפורטות במקום תכנית מתאר".

לדברים בסרטון

{YouTubeVideo id=I_TQp3dUoOg}

תזכורת לכתבה מתאריך26-12-2011 מליאת מועצת דליה התכנסה לישיבת בה נדונה סוגיית תוכנית המתאר של דליה, כרמל: "המטרה להגדיל את שטח השיפוט, לפני שהולכים לתוכנית המתאר".

בישיבת המליאה במועצת דליה עלה נושא תוכנית המתאר ואיפה היא עומדת, ראש המועצה כרמל נסראלדין עדכן ששום דבר לא מתקדם לגבי תוכנית המתאר, ושהם יתנגדו לכל תכנון מתאר עתידי שלא יכלול את כל הבתים הבנויים על שטחים חקלאיים ובתוך הפארק.

כרמל: "השלבים בנושא תוכנית המתאר עצורים, השלב הבא לתכנן ולהתקדם, בישיבה עם אהוד יוסטמן בירושלים, אמרתי שלפני שנכנסים לתיכנון פנימי וקביעת דברים, אני רוצה לדבר על הגבולות של הישוב".

כרמל נסר אלדין

כרמל: "לפני שנלך לתוכנית המתאר, נלך לישיבת הרחבת ואישור גבולות חדשים לדאלית אל כרמל, מתכנן הערים יצחק פרוינט יגיע למועצה, אנחנו נסייר איתו ונקבע איך רוצים את הגבולות ב20 השנים הבאות, גבולות באזור מוחרקה ובאזור חוף כרמל מהצד השני, נלך לועדת גבולות בראשות שר הפנים, ורק אז נחזור ונדבר על תוכנית מתאר בשטח דליה".

"אין לנו עניין לפתח ולתכנן תוכנית מתאר כל הזמן שהמצב הוא כזה, המטרה שלנו לגרוע שטחים מהמינהל, לדוגמה באזור קריית הספורט, סיכמנו עם המינהל שיפצה אנשים שמפקיעים להם אדמות, אני לא אחתום על שום תוכנית מתאר אם יהיה בית אחד מדאלית אל כרמל מחוץ לתוכנית".

בתאריך 23-11-2011 כרמל לאהוד "ישחטו אותי אם אאשר תוכנית זו" ראש מועצת דליה כרמל נסראלדין ריאד מרזוק וחסין חלבי נפגשו עם אהוד יוסטמן ראש מנהל תכנון במשרד הפנים, לדיון בתוכנית המתאר של הישוב.

בישיבה שהתקימה במשרד הפנים בירושלים, לקחו חלק המהנדסת דורית בניט, רווית רכטר מנהלת תחום תכנון במשרד הפנים.

אהוד יוסטמן ראש מנהל תכנון במשרד הפנים עם הצוות הציגו לראש המועצה את המפה המתוכננת שהולכים לדון בה בתאריך ה5-12-2011 ראש המועצה כרמל וריאד מרזוק ברגע שראו את התכנון המוצע מיד התנגדו לדברים ובקשו מאהוד וצוות המשרד לחשוב מחדש לגבי התכנון הנ"ל.

כרמל מבקש לספח לשטח השיפוט של דליה אזורי הפארק כולל מנזר מוחרקה, כרמל התיחס לתוכנית שלא מסמנת אזורי תעשיה וכ"ו.

לדברים של כרמל בסיום הישיבה בירושלים

{YouTubeVideo id=A9MM_itp8FI}

תגובות

23. דילאווי רואה מה שאחרים לא רוא לפני 7 שנים
נגמרו לרפיק שנות החסד
22. כרמלי לפני 7 שנים
ועדה ציבורית
21. מהנדס לפני 7 שנים
זו עבירה לדעתי מה שעושה רפיק
20. אזרח בכיר לפני 7 שנים
למספר 18
19. דילאוי לפני 7 שנים
כרמל האיש הנכון
18. אזרח לפני 7 שנים
יש לנו רפיק חלבי
17. אזרח ותיק לפני 7 שנים
הדקטתור הדק טאטור
16. אמא למשפחה מדליה לפני 7 שנים
לא סומכת על דברי רפיק בכלל
15. .... לפני 7 שנים
תפסיק
14. דלאויי חור לפני 7 שנים
אין הרבה מה לעשות
13. תושב לפני 7 שנים
כרמל צודק
12. קינג לפני 7 שנים
עצוב מרפיק
11. דלאויי לפני 7 שנים
לכרמל
10. חלבי עיתונאי לפני 7 שנים
עדיין זוכרים לך את העימות
9. חלבי דליה לפני 7 שנים
כרמל תודה לך
8. אזרח פשוט לפני 7 שנים
לכרמל
7. בחור צעיר לפני 7 שנים
אין עתיד לחיות בכפר
6. אחמד לפני 7 שנים
תהרגו אותי אני לא מבין
5. תושבת דליה לפני 7 שנים
המצבנו הולך אחורה
4. כרמלי לפני 7 שנים
אתה גדול
3. נאאל לפני 7 שנים
אוהב דליה
2. תושב לפני 7 שנים
רפיק לא יודע מה הוא עושה
1. סאלח לפני 7 שנים
לכרמל היקר

מומלצים