רס"ר יוסף חלבי מצטיין המחוז בזכות

רפ"ק רוני כהן מפקד משטרת רכס הכרמל שהמליץ על המתנדב יוסף חלבי לא טעה בבחירה והדבר הביא לבחירתו של יוסף למתנדב מצטיין מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב מפקד מחוז חוף ציין זאת.

29.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רס"ר יוסף חלבי מצטיין המחוז בזכות

במעמד מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ומפקד חוף ניצב עמוס יעקב, מתנדבים מצטיינים, מפקדים ובני משפחה, חולקו תעודות המצטיינים של מתנדבי משטרת ישראל מחוז חוף.

בין המתנדבים שקבלו תעודת הצטיינות רס"ר יוסף בדר חלבי, אחראי מתנדבים, מתנדב מזה 16 שנה בתחנת משטרת רכס הכרמל, יוסף עוסק בתמיכה והקשבה וגיוס מתנדבים חדשים למערך השיטור הכפרי בדאלית אל כרמל ועוספיה, כיום מערך המתנדבים עומד על חמישים מתנדבים.

יש לציין את ההערכה והכבוד לאנשים האלה שעל חשבון הבית והחופש עולים על מדים ומסייעים לחברה במעורבות בכל מה שנדרש, סכסוכים, אירועים חריגים, סיורים, שריפות, חיפושים וכו.

על תעודת ההצטיינות לרס"ר יוסף בדר חלבי מתנדב במשטרת ישראל רכס הכרמל, כתב ניצב עמוס יעקב מפקד מחוז חוף: "בשנה החולפת ביצעת את תפקידך כמתנדב באופן איכותי ומקצועי יוצא דופן דבר שקיבל ביטוי בהשקעתך מאמציך פעילותך בתחום הפשיעה גיוס מתנדבים חדשים ופעילותך לגיבוש ושיפוח המתנדבים, על כל אלה ועוד נבחרת למתנדב מצטיין מחוז חוף".

המעורבות החברתית במשטרת ישראל הלכה ותפסה עניין חשוב בקרב הרבה צעירים שבאים להתנדב על מדים במטרה לעזור לחברה המקומית.

הפיקוד בתחנת רכס הכרמל נותן הרבה תמיכה והקשבה למתנדבים.

מערכת האתר מברכת את יוסף ומאחלת לו המון שנים מוצלחות בהתנדבות בחברה.

יוסף חלבי

 

תגובות

7. חבר יקר לפני 7 שנים
יקירי
6. חלבי האדי לפני 7 שנים
אח יקר
5. פרג נסראלדין לפני 7 שנים
גאווה
4. רביע חסון לפני 7 שנים
ליוסף
3. חלבי לפני 7 שנים
בהצלחה לך
2. א.ס לפני 7 שנים
פשוט מגיע לך , אין עליך, האכבטיות שלך והעבודה שלך
1. אמאל לפני 7 שנים
כל הכבוד

מומלצים