טיפים לבחירת עורך דין מומלץ שינצח בשבילך במשפט

בחירת עורך דין מומלץ שינצח למענכם במשפט יכולה להיות ההבדל שיכריע בין זכייה כספית או הפסד ניכר, בין רישום פלילי לבין שמכם הטוב והנקי, ולצורך כך יש לשים לב לכמה מאפיינים של עורך הדין הטוב באמת שמומלץ להיעזר בו.

30.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפים לבחירת עורך דין מומלץ שינצח בשבילך במשפט

בחירת עורך דין פלילי טוב

במקרים נדירים שבהם לא הפלתם את עצמכם בחקירה ואין ראיות שתומכות באשמתכם, יהיה קל יותר לעזור לכם אבל עדיין לא בטוח שתימנעו ממשפט. כל שניתן לעשות הוא לנהל משא ומתן על סעיפי האישום כדי שבמקרה הרשעה בבית המשפט גם הרישום הפלילי יוכל להיות מופחת או להימחק מתישהו בהמשך.

את המשפט עצמו, כמובן, ינהל למענכם רק עורך דין טוב בתחום הפלילי. אל תנסו אפילו להתפשר על הטוב ביותר מבחינה זו. בדקו את הרקע שלו, את היחס שלו לתיק הראיות, ופנו אליו כמה שיותר מוקדם בהליך הפלילי שלכם כדי לקבל ייעוץ וכדי שייצג אתכם כדי לחלץ אתכם מכל ההליכים הפליליים. אם הוא מנוסה, בעל קשרים ענפים וניסיון בגופים כמו משטרה ופרקליטות, רוב הסיכויים שיש לו גם קשרים טובים שיכולים לסייע לכם.

בחירת עורך דין בענייני תעבורה

עורך דין מעולה בענייני תעבורה הוא מי שמתמצא בכל תחום השיפוט שבו אתם עומדים לעבור את המשפט. זה אומר שהוא מכיר את כל בעלי התפקידים, יודע בדיוק מה לבקש ממי, לנהל את תיק הראיות שלכם ואת המשא ומתן על הפחתת הסעיפים או עסקה כלשהי שתוציא אתכם עם כמה שפחות נזק לרישיון הנהיגה שלכם, לכיס שלכם ולשם הטוב שלכם. זכרו כי דיני תעבורה גם הם פליליים בחלק מהמשפטים ולכן עורך דין שיכול להציג בפניכם רקורד של עשייה וניסיון, יחד עם הייעוץ ותכנית עבודה מפורטת ומעשית שיש לו יכול לנצח למענכם במשפט.

איך אתם מרגישים בקשר עם עורך הדין שלכם?

כאשר אתם פונים למשרד עורכי דין, לפעמים הגודל של הפירמה לא קובע אלא הקשר האישי וההתחשבות, הזמינות הגבוהה ונגישות של עורכי הדין במשרד ללקוחות שלהם. במיוחד כאשר מדובר במשפט שדורש טיפול אינטנסיבי גם בגלל הסיכון הגבוה שבו, כמו הליך פלילי או גירושין או משפט מסחרי שבו אתם עומדים להפסיד כסף רב ואת הבעלות שלכם על נכסים או קניין רוחני שחשובים לכם. בדקו לא רק את הניסיון והעבר המתועד של משרד עורכי הדין שעליו קיבלתם המלצות. יכול להיות שהן מצוינות אבל אם אין לכם עם מי לדבר אולי גם לא תנצחו משום שלא הקשיבו לכם בזמן.

בחירת עורך דין

תגובות

מומלצים