ניתוחים פלסטיים היסטוריה והמלצות

ניתוחים פלסטיים עשו מסע ארוך וחשוב מאוד משולי התרבות והחברה ועד להכרה מלאה ולתפיסת מקום של כבוד במיינסטרים העולמי והישראלי.

30.10.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ניתוחים פלסטיים היסטוריה והמלצות

כיום פלסטיקה היא תחום רחב ומפותח, המציע את טובי המוחות ובעלי המקצוע בשילוב עם הטכנולוגיה והכלים המתקדמים ביותר. הרווח כולו של הלקוחות, שכבר לא צריכים לחפש במחתרת מנתחים סוג ב' ולסכן את הגוף ואת הבריאות, אלא ביכולתם לעבור ניתוחים פלסטיים בטוחים, סטריליים וברמות הגבוהות ביותר שיש ולהיות גאים בתוצאות.

המסלול שעשו את מרכז התודעה?

בחמישים השנים האחרונות החברה העולמית והישראלית עשו דרך ארוכה ומפותלת. התפתחות הטכנולוגיה, התקשורת ההמונית והגלובליזציה הביאו לכך שהערכים השתנו.

יופי ואסתטיקה תפסו תמיד מקום חשוב בחברה, אולם בשנים האחרונות ההערצה ליופי הלכה והתעצמה, הסטנדרטים עלו רמה והחברה העמידה את רף היפה על מידות ברורות ומדויקות. הילדים והנוער גדלו וגדלים, כשהם יודעים טוב מאוד מה נחשב יפה ומה לא וכמובן… כולם רוצים להיות יפים.

ניתוחים פלסטיים, מטרות רבות להם. ניתוחים פלסטיים יכולים לתקן פגמים מולדים, ניתוחים פלסטיים יכולים לשחזר חלקים בגוף שנפגעו בתאונת דרכים, או בפציעה קשה אחרת. ניתוחים פלסטיים יכולים לשנות את הצורה, הגודל, או הנפח, של כמעט כל איבר חיצוני בגוף וכיום יש לניתוחים פלסטיים היכולת לפסל את עור הגוף כמעט כרצונם החופשי.
עובדה זו גורמת לכך, שבעזרת ניתוחים פלסטיים, כל אישה ואיש יכולים היום לשנות את צורתם, להגדיל ולהקטין איברים מסוימים בגוף ולהתאים עצמם לסטנדרטים שברצונם להגיע אליהם. פעם קראו לזה מדע בדיוני, כיום זו המציאות.

ניתוחים פלסטיים למטרות אסתטיקה מחולקים לכמה חלקים בהתאם לאזור בגוף אותו רוצים לנתח. ניתוחים פלסטיים באזור הפנים מחולקים גם הם למספר איברים ניתוחי אף, שהם ניתוחים פלסטיים נפוצים ביותר, במיוחד בישראל. מתיחת פנים, שנותנת מראה צעיר ונטול קמטים. הרמת פנים, שהיא טכניקה, שבדומה למתיחת פנים אמורה להקנות מראה צעיר ורענן. ניתוח פלסטי לעיצוב סנטר, הרמת עפעפיים ומצח, הצמדת אוזניים ועוד.

ניתוחים פלסטיים בפנים הם נפוצים מאוד ומטרתם העיקרית של ניתוחים פלסטיים אלו הם ליצור מראה צעיר יותר מהמציאות, רענן ונטול קמטים. ניתוחים פלסטיים רבים מכלל הניתוחים הפלסטיים הם ניתוחים פלסטיים בפנים. ניתוחים פלסטיים בחזה הם הנפוצים ביותר בישראל וגם בארצות הברית.

גם ניתוחים פלסטיים בחזה מחולקים למספר קטגוריות ומטרות, למעשה לשלוש עיקריות: ניתוחים פלסטיים להרמת החזה, ניתוחים פלסטיים להגדלת החזה, ניתוחים פלסטיים להקטנת החזה.

ניתוחים פלסטיים להקטנת חזה נועדו להקל על נשים בעלות חזה גדול, המפריע בפעילות היום יום, גורם לבעיות גופניות שונות וכאבים כרוניים באזור הגב והצוואר. איזור נוסף, שבו מבצעים ניתוחים פלסטיים הוא איזור הבטן.

ניתוחים פלסטיים באזור הבטן מטרתם העיקרית ליצור בטן שטוחה יותר. ניתוחים פלסטיים בבטן מיועדים, ברובם לאנשים עם בעיות של עודף משקל. ניתוחים פלסטיים בבטן כוללים ניתוח פלסטי למתיחת בטן, לשאיבת שומן, ניתוח קיצור קיבה וניתוחים להצרת ההיקף. ניתוח פלסטי למתיחת הבטן מעניק לבטן מראה שטוח וחטוב, מוצק ופחות רפוי.

הגענו לאזור האגן.

ניתוחים פלסטיים באזור האגן גם הם תופסים נתח נכבד משוק הניתוחים הפלסטיים. האגן הוא מושב המיניות בגוף וככזה, משתדלים גברים ונשים רבים, לטפח אותו ולשמור עליו צעיר ונחשק. ניתוחים פלסטיים ביזור האגן הם מגוונים והם כוללים ניתוחים פלסטיים להגדלה, או הקטנה של אזור הישבן, ניתוחים פלסטיים לשאיבת שומן מהישבן ולחיטוב וגם ניתוחים פלסטיים לשינוי ועיצוב איברי המין וחלקים מהם.

בנוסף לעשרות סוגי ניתוחים פלסטיים, שהזכרנו ושלא הזכרנו, קיימים עוד סוגים של ניתוחים פלסטיים בעור ובגפיים. מטרותיהם של ניתוחים פלסטיים אלו רבות. לעיתים אלו ניתוחים פלסטיים הנועדים לפתור בעיות רפואיות ולעיתים בעיות אסתטיות.

 

ניתוחים פלסטיים

תגובות

מומלצים