הבעל תפס את אשתו מנהלת רומן עם מאמן ספורט והציע להצטרף למשולש הרומנטי

האישה ניהלה רומן מתמשך עם מאמן ספורט וכשהבעל גילה הוא הסכים להיות הצלע השלישית ברומן. האישה בתגובה טענה: "אני אוהבת אותך ואת המאהב", אבל סירבה להצעה של בעלה להיות חלק מהמשולש הרומנטי היוצא דופן.

01.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הבעל תפס את אשתו מנהלת רומן עם מאמן ספורט והציע להצטרף למשולש הרומנטי

האישה לבית המשפט: התמכרתי למאהב ואני גם אוהבת את בעלי, אבל ביחד שלושה לא בא בחשבון במקביל הודיע הבעל כי לא יהיה מוכן לוותר על רעייתו ולהתגרש.

באמצעות עורך הדין אורן סולן פנה הבעל לבית המשפט וביקש צו שיורה להפסיק את אימוני הקבוצה בה מאמן המאהב  וזאת כדי למנוע ממנו להתפרנס באופן מידי, עד שיודיע כי הוא מנתק את הקשר עם אשתו, שלדבריה מאוהבת במאמן.
בני הזוג שנישאו לפני כמעט עשר שנים ניהלו חיים שיגרתים עד שהאישה הכירה את המאמן. מדובר במאמן מוכר בתחומו באחד מענפי הכדור.

במהלך ההכרות ביניהם שנוצרה באמצעות אחד מילדי בני הזוג, התפתח הקשר ובשנה וחצי האחרונות הוא לאינטימי מאד.

האישה מודה כי לא ניסתה להסתיר את הקשר. "מה לעשות הרי אומרים שתמיד הבעל יודע אחרון", אמרה והציעה לבעלה להתעלם. הבעל הציע בתמורה לשתיקתו להיות חלק מהקשר המשולש הזה "אני לא יכולה לחיות בלי המאהב התמכרתי אליו, ואני גם אוהבת אותך" אמרה האישה לבעלה בניסיון לשכנעו להרפות מהדירה להצטרף אליה ואל המאהב.

עורך דינו של הבעל אורן סולן הדגיש כי שולחו לא מוכן לוותר על אשתו והוא מחכה להחלטת בית המשפט לבקשתו להוציא צו מניעה להמשך האימונים או לחילופין הוא דורש מהאישה להפסיק את הקשר.

האישה צריכה להגיב לבקשה של הבעל עד אמצע השבוע, ואם לא תגיע תגובה בתוך הזמן שקבע בית המשפט, זה ידרש, לדברי עו"ד סולן לפסוק בבקשת הבעל למנוע את המשך האימונים כסנקציה ישירה וראשונית נגד המאהב.

תגובות

מומלצים