רובי שפירא רגע לפני מכבי כורתים ברית עם מועאד ופאיד

נלחמים על כל ילד, מועדון הכדורגל הפרטי של מועאד נסר אלדין ופאיד חסון מתחברים למועדון רובי שפירא, פגשנו את חברי ההנהלות, איתמר אלי, שגיא אוחיון, ענן פרו, מועאד נסראלדין, סרטון

03.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רובי שפירא רגע לפני מכבי כורתים ברית עם מועאד ופאיד

לדבר על עתיד הילדים וההתחברות של שני המועדונים למען הילדים והדו קיום זו לא רק סיסמה, עד היום מועדון רובי שפירא הוכיח שהוא יכול לאחד את כולם ולא משנה מאיזה עדה הוא בא.

איתמר אלי חבר הנהלה בקבוצת שפירא מגיע בשעות ערב מאוחרות לעמוד מקרוב על הקווים, הפנים למשחק יום שישי נגד מכבי דליה בליגה א' צפון שהעיפה את רובי ממשחקי הגביע.

שגיא אוחיון חבר הנהלה ברובי שפירא רוצה ודואג שהכל ילך לפי השעון.

ענן פרו מנהל מקצועי של מחלקת הנוער בשפירא, ההצלחה במועדון שלו מאוד חשובה.

מועאד נסראלדין שמוביל יחד עם פאיד חסון את בית הספר, רוצה לתת את הטוב ביותר לילדים וגם להרוויח קצת כסף ולמי שאין יכולת תשלום מועאד מתחייב לקלוט אותו למועדון.

האימונים והמפגש התקיים במגרש של מאמון חלבי בדרך למוחרקה.

שגיא אוחיון: "עם מכבי דליה נפגשנו במשחקי אימון ביקנעם ושמה ניצחנו אותם, בגביע הם ניצחו אותנו, אנחנו רוצים לבוא ולהחזיר להם מלחמה, לנצח ולזכות ב3 נקודות".

"אנחנו מועדון שחרט על דגלו את הרצון לפתח את המועדון מילדים ועד הבוגרים, היתרון שלנו שאנחנו מתאימים את עצמנו לכל סביבה, שיתוף פעולה בין מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת, אין סכסוך, כולנו אוהדי הפועל חיפה, יום יבוא ונחזור להפועל חיפה חזקה ומאוחדת".

ילדי  דליה

ענן פרו : "כל שחקן מהקבוצה מקבל את הציוד שהפועל רובי שפירא נתנה לבית ספר, יש לציין שבית הספר תחת החסות של הפועל רובי שפירא".

איתמר אלי : "אני חבר הנהלה בעמותת עיר הפועלים שמפעילה את כל הקבוצות של רובי שפירא, התקציב שלנו מגיע מהאוהדים, שאר הכספים מהמדינה כמו כל קבוצה אחרת, אנחנו עושים הכל בעצמנו".

"הקהל תומך וזה מאוד חשוב, אני סומך על השחקנים שלנו שייתנו משחק טוב".

מועאד נסראלדין : "זה בית ספר פרטי שלי ושל פאיד וזו שנה שניה שלנו, יש לנו 60 ילדים, אנחנו רוצים שהילדים שלנו יגיעו רחוק בעתיד, חיפשנו אופציה שילדים יתאמנו במקום טוב, רובי שפירא מועדון עם חזון ואסטרטגיות, יש כאן שלושה מאמנים אני, פאיד ורחיב ויש מגרש וציוד והוצאות, אני מציע להורים שיש להם קשיים שאנחנו מוכנים לקבל את הילדים בחינם".

"מבחינתנו יש שתי מטרות, חינוכית להכיר ילדים מחיפה ולהטמיע ערכים של אחווה וידידות, המטרה השניה מקצועית שתוך שנה שנתיים יהיו בליגה לאומית".

שפירא בדליה

ענן פרו המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ברובי שפירא : "הגיע למכבי לנצח, נלחמים על כל ילד, ממשיכים בחזון של רובי שפירא ז"ל, היתה פריסה של המחלקה בכל המדינה, וגם בכפרים הדרוזים כחלק מהמשך החזון של רובי אנחנו ממשיכים, החלטנו לאמץ לחזק ולתמוך במועדון של דליה, יש כאן מסגרת חינוכית בלתי פורמלית, על כל מסגרת כזו צריך לברך".

 

 {YouTubeVideo id=P8IYtNAxcw4}

תגובות

מומלצים