וורלד ונצ'רס בואו להגשים את כל החלומות שלכם

בזמן שאתם קמים בכל בוקר לעוד יום עבודה מפרך ומייגע בשביל סכומי כסף שלפעמים, כך נדמה לכם, לא מצדיקים את הטרחה, ישנם אלפי אנשים ברחבי העולם ששינו את חייהם מהקצה אל הקצה וחיים, איך נאמר, כמו מיליונרים.

04.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
וורלד ונצ'רס בואו להגשים את כל החלומות שלכם

אז תכירו את "וורלד ונצ'רס" חברה אמריקאית בינלאומית בתחום חבילות הנופש והטיולים הפועלת בישראל ועשויה להיות כרטיס הכניסה שלכם לחיים טובים יותר. איך זה בדיוק עובד? מה זה דורש מכם? והיכן אתם תבלו את חופשת החלומות הקרובה שלכם? כל התשובות מיד.

חשוב להבהיר כבר בהתחלה "וורלד ונצ'רס" הינה חברה ותיקה, מוכרת ומנוסה, הפועלת בהצלחה כבר שנים רבות. לא מדובר בניסוי שיווקי או בחברה אנונימית שהוקמה אתמול ומחר, מי יודע? בסיס הפעולה של החברה וסוכניה פשוט ומוצלח –כל מה שנדרש כדי להצטרף למשפחת "וורלד ונצ'רס" הוא עלות רישום ע"ס 200 דולר ודמי רישום שנתיים בגובה 50 דולר.

טיולים ופינוקים של האלפיון העליון

ומה מקבלים בתמורה? ובכן, לאור העובדה שמחירי הנופשונים שמציעה "וורלד ונצ'רס" ללקוחותיה נמוכים משמעותית מכל נופש שמוצע בסוכנות נסיעות אחרת (ולראיה – התחייבות החברה להחזר כספי פי 1.5 משווי החופשה אם הלקוח מצא דיל טוב יותר) ויעדי החופשות מלהיבים, אקזוטיים ומקוריים במיוחד (הקאריביים, הוואי, מרכז אמריקה, ספארי באפריקה, שלג בקנדה ועוד), הרי שלא מפתיעה העובדה שסוכני החברה מצליחים למכור חופשות בקלות ובכמויות. וזה השלב שבו הם מתחילים ליהנות – משכורות שלא היו מביישות אקדמאיים שהקדישו את כל שנות ה-20' לחייהם ללימוד והשכלה

וזה עוד לא החלק הטוב סוכני "וורלד ונצ'רס" מתפנקים בחופשות מהחלומות לא פחות מאשר הלקוחות שלהם. הצטרפות לחברה מבטיחה לכם חופשות מדהימות במחירים מצחיקים כל זמן שתהיו חלק מהמשפחה המנצחת. אם יש משהו שיודעים ב"וורלד ונצ'רס", זה לפנק את הסוכנים שלהם בחופשות מדהימות: מלונות מפנקים, ספא ומסאג'ים, מסעדות יוקרה, מסיבות ענק פרטיות ושלל פעילויות ללא עלות או בעלות נמוכה במיוחד, והכל כדי לגרום לסוכנים של החברה להרגיש מספר 1.

אז אם גם לכם מתחשק לעבוד כמות שעות שפויה, בחברה מובילה ובתחום שכולו פנטזיה והנאה ועל הדרך להרוויח סכומי כסף ומרשימים ולבלות במקומות המרהיבים ביותר בעולם, הצטרפו גם אתם לאלפי הסוכנים המאושרים שהחליטו נכון ושלא מפסיקים לחייך לעולם... "וורלד ונצ'רס" – הרפתקה לכל החיים. בהצלחה!.

וורלד ונצ'רס
.

 {YouTubeVideo id=6J1e31u29K4}

תגובות

מומלצים