להפסיק לתת מחסה לעבריינים בדליה ועוספיה

בשנה האחרונה עלייה דרסטית של שימוש בנשק נגד מטרות של עבריינים שמתגוררים בקרב אוכלוסייה חפה מפשע בכפרי הכרמל, ירי והשלכת רימונים לעבר בתים ורכבים הפכו לשגרה.

05.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
להפסיק לתת מחסה לעבריינים בדליה ועוספיה

הפגיעה הקשה באוכלוסייה המקומית ובעיקר בילדים וקשישים, כאשר מתעוררים משינה לקולות ירי ופיצוצים מרעידים, המקרים האלה משאירים צלקות קשות בקרב כל מי שנמצא בסביבה שבוצע בה מקרה כזה.

בעוספיה ובדאלית אל כרמל בחודשיים האחרונים, בוצעו חמישה מקרים של ירי לעבר עסקים ובתים, דווחו מתוך המקרים רק שלושה ושניים נשארו בעלמה כי המשטרה לא נקראה להתערב.

אסור להמשיך לתת מחסה לעבריינים שבעיקר פוגעים באוכלוסייה שהם מוטמעים בה, אסור להיות עדים לירי ופיצוצים ולהגיד זה לא נוגע לנו, לדווח כי מחר זה יכול להיות אצלכם בחצר ואחד מבני המשפחה יפגע גם בלי שיהיה לו קשר לזה.

אסור להפוך את כפרי הכרמל ולהביאם למצב בו נמצאים כפרי הערבים במשולש ובצפון שבכל חצי שעה נפגע אדם מירי או דקירה, המשטרה לא מספיקה לטפל במקרה אחד ומיד מוזנקת לטפל במקרה נוסף, היום המנהלת המשטרתית שעומד בראשה ניצב חכרוש גמאל, לא מצליחה לגייס מקומיים לשורות המשטרה והפגיעה באוכלוסייה החפה מפשע הולכת וגודלת.

חלק מהמעורבים בירי ובמקרים האלה, מגיעים מאותם אזורים שציינו, אסור להמשיך לתת להם מקלט מקומי, גם אם יש להם הורים ובית כאן.

תמונה להמחשה

העדר האכיפה ואי ידיעה של הרשויות המקומיות מי גר ומי משכיר לאותם עבריינים ובעיקר העלמת העין של כל הסובבים את המקרים האלה, יביא את אזור דליה ועוספיה לאסונות עוד יותר גדולים.

בכירים במשטרה אומרים לנו, "בלי מעורבות הקהילה המקומית והדיווח השוטף, לא נוכל להגיע לכל מקרה ומקרה לגופ"ו, יש לציין כי המשטרה עושה מאמצים גדולים ואת זה ראינו הלילה כאשר הזרימו כוחות של לוחמי יס"מ, לאזור בו הושלכו הרימונים בעוספיה.

בשנים האחרונות פועלים בכרמל מספר כנופיות, שהצליחו לגייס לשורותיהם צעירים מקומיים, שמוכרים טוב למשטרה ולאוכלוסייה, נפתחו חנויות ועסקים השייכים לאותן כנופיות, בסיוע אנשים מקומיים, שנהנים מהנתח ומההפקר והחולשה של האוכלוסייה המקומית, שמשתלטים להם בכל יום על הרכוש הציבורי וחיי החברה של כל מי שנקלע ומסתבך איתם, כולם מכירים ושלא יגידו לא ידענו.

תגובות

מומלצים