תלמידי קמפוס אנקורי צפון בשבוע גדנ"ע חווייתי

שבוע הגדנ"ע הינו חלק מסדרת פעילויות שמתקיימות לאורך השנה, בו נחשפים התלמידים לתכנים צה"לים, לשלבי המיון והגיוס ועוד, אנקורי צפון: 2..3.. הקשב!

09.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי קמפוס אנקורי צפון בשבוע גדנ"ע חווייתי

צבעי פנים, מדים צבאיים ומסע אלונקות תלמידי קמפוס אנקורי צפון זכו לחוויה צה"לית בלתי נשכחת באמצע היום בעוד רוב חבריהם ישובים בכיתה, יצאה קבוצת בני נוער למסע אלונקות מאתגר, לא מדובר בתרגיל צה"לי, אלא בפעילות ההכנה השנתית לשירות צבאי שערכו תלמידי קמפוס אנקורי צפון.

כחלק מסדרת פעילויות שנתית שנועדה לחשוף ולעודד את בני הנוער לשירות הצבאי, זכו תלמידי כיתות י"א וי"ב בקמפוס להשתתף בגדנ"ע צהל"ית בהובלת חיל הנח"ל.

התלמידים הגיעו לבסיס הגדנ"ע שבגליל התחתון שם עטו על גופם מדים צבאיים, פגשו את מפקדיהם ולראשונה טעמו מסדר היום הצה"לי הכולל בין היתר מסדרים, משמעת צבאית, ריצות ועוד.

החיילים חשפו את התלמידים לסדר היום הצה"לי וקיימו עימם שיחות על דילמות מוסריות שכרוכות בשירות הצבאי, שיעורי נשק וכן עסקו במשמעות הגיוס והתרומה למדינה.

"השירות הצבאי מהווה חלק משמעותי בעיצוב זהותנו החברתית ומידי שנה מתגייסים לצה"ל עשרות מתלמידי הקמפוס, כאשר בוגרינו משרתים ביחידות המובחרות ביותר", מציינת ורדית הלוי, מנהלת קמפוס אנקורי צפון.

"אני מאמינה כי חשיפת התלמידים לחשיבותו של השירות הצבאי, תסייע בבניית דור של אזרחים מעורבים ומשפיעים יותר, שיעלו את המודעות לסביבה ולאחר".

שבוע הגדנ"ע מצטרף לסדרת פעילויות שעוברים התלמידים במהלך השנה וכוללים בין היתר סדנאות הכוונה והכרת החילות, פגישות הסבר על תהליכי המיון ליחידות השונות וכן הכרת המבנה הצה"לי ועזרה בשלבי הגיוס.

טוהר תהילים, תלמידת הקמפוס שנבחרה למצטיינת מחלקתית סיכמה את השבוע: "אני חושבת שהחוויה שעברתי נתנה לי מוטיבציה להתגייס ולתת מעצמי. אני יודעת שאתקל בקשיים לאורך השירות אבל הדברים האלו יחזקו את האישיות שלי. כשהיה קשה הסתכלתי על החברים שלי והבנתי שאנחנו עוברים את זה ביחד".

קמפוס אנקורי צפון

תגובות

מומלצים