היועץ המשפטי לתת דונם מול דונם לדרוזים

בעלי אדמות במפער הקישון מנסורה ג'למה שימו לב שיש כל מני אינטרסנטים שמנסים להסתיר מכם את ההסכם שתקבלו בתמורה לאדמה בעמק, ההחלטה לפצות דונם מול דונם ולא שום דבר אחר

13.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
היועץ המשפטי לתת דונם מול דונם לדרוזים

כבר שעות עברו, חלק קטן יודע על ההחלטה והחלק השני מסתיר אותה, לפורטל הכרמל נודע מגורם בכיר מכפרי הכרמל משיחה שקיים בנדון עם הנהלת חוצה ישראל, שמנהלים את המשא ומתן עם הדרוזים לפיצוי עבור האדמות בעמק הקישון, בהם עוברים תשתיות לאומיות שכבר נפלה לגביהם ההחלטה וההנחיה של משרד המשפטים לפצות דונם מול דונם.

עד היום המשא ומתן לפיצויים לבעלי האדמות התרכז מול שמאות מקרקעין, לוקחים אדמות חקלאיות מהעמק ובתמורה נותנים אדמה באחוזים קטנים בכרמל, למשל תמורת 3 דונם בעמק נתנו חצי דונם בכרמל, עכשיו עם ההחלטה החדשה כל מי שמחזיק אדמה בעמק יקבל אדמה בכרמל.

אדמות העמקנודע לנו בפורטל הכרמל שמשרד המשפטים נתנו הנחיה לחברת כביש 6 להתחיל לנהל משא ומתן לפי הנוסחה החדשה.

גם אותם בעלי קרקעות שכבר סיכמו עם כביש 6 יכולים לגשת למשרדי החברה ביוקנעם ולבקש לכלול אותם בהסכם החדש, זה אפשרי.

לפי מה שמספרים לנו, שיש למנהלת בנק אדמות מסומן שמוגדר חקלאי, גם מחוץ לגבולות הכפרים, שניתן לקבל אדמה לצורך חקלאות.

העמקהבעיה היחידה של אותם אנשים שבאים במגע עם בעלי קרקעות במפער הקישון, קונים מהם את האדמה בזול מאוד ומשם מובילים להחלפה באדמה בכרמל, הדבר שבא לנצל את הבעלים האמיתיים ובעיקר להסתיר מהם את המידע הנ"ל.

ההסכמים למתווה הנ"ל התנהלו בישיבות שניהל שיח' מוופק טריף המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית והמשנה ליועץ המשפטי ארז קמיניץ בליווי נכבדים ונציגי בעלי הקרקעות.

פרטים נרחבים לא נוכל למסור כעת.

פורטל הכרמל ימשיך לעמוד על המשמר ויעדכן את האזרחים בכל ההחלטות והמזימות, לשם כך אנו נמצאים ותודה מיוחדת לכל מי שמסייע ועוזר בהבאת הדברים לאזרחים.

תגובות

2. מוניר לפני 7 שנים
כל הכבוד שאתם מעדכנים
1. חלבי לפני 7 שנים
אני כבר חמש שנים מנהל משא ומתן

מומלצים