סמי אונס בבקבוק יין

עוד תפיסה של סמי אונס שיועדו להגיע למועדונים ולמקומות בילוי ולפגוע בציבור ובעיקר בצעירות, סמים אלה עלולים לגרום למוות, המשטרה ממשיכה במאבקה בסוחרים ובמפיצי הסמים.

15.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סמי אונס בבקבוק יין

במסיבות רוויות אלכוהול, קל להשתמש בסמי אונס, סמים ותרופות אשר משמשים כאמצעי לטשטוש להרדמה עד אובדן הכרה ולפגיעה בזיכרון כדי לנצל מינית אחרים ובעיקר צעירות.

במינונים גבוהים סמים אלו עלולים לגרום למוות.

השיטה הנפוצה לשימוש בסמים אלו כסמי אונס היא החדרתם למשקה ללא ידיעת השותה, המתאפשרת כיוון שרוב הסמים האלה נטולי צבע וריח. לעיתים הם מצויים גם בשימוש עצמי רצוני כ"סמי מסיבות".

כיוון שסמים אלו פועלים על מערכת העצבים המרכזית, שילובם עם אלכוהול הפועל גם הוא על מערכת העצבים המרכזית, עלול להיות קטלני.

בפעילות מבצעית של שוטרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א, נתפסו בנתב"ג שני חשודים אשר על פי החשד נתפסו כשברשותם כמות גדולה (כ-4 ליטרים) של סמי אונס וקטאמין (סם הרדמה סינתטי).

החשודים, תושבי תל אביב וראשון לציון בני 20 ו - 27, הגיעו מבריסל כשלפני כן שהו גם בגרמניה ושעה שנחתו בנתב"ג אותרו הסמים ברשותם, כשהם מוסתרים בתוך בקבוקי יין. 

בנוסף נתפסו ברשות החשודים כ-700 כדורי אקסטזי ועשרות סמי ספיד. מהחקירה עולה כי חלק מהסמים נתפסו בתוך גופו של אחד מהחשודים וחלק אחר בתוך בקבוק יין בכבודה שלהם.

השניים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט.

הסמים שנתפסו

תגובות

מומלצים