נג'את אבו סאלח סוגרת מעגל

נג'את אבו סאלח התמנתה לתפקיד הבכיר שדרכו תנהל את הסיעוד במנהלת כרמים, בתפקידה החדש היא מופקדת על צוות של 105 אחיות במרפאות האם של כללית ובמרפאות העצמאיות.

15.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
נג'את אבו סאלח סוגרת מעגל

נג'את אבו סאלח נבחרה לנהל את הסיעוד במנהלת כרמים של כללית, הפועלת כחלק ממרחב חיפה וגליל מערבי.

המינהלת, בראשותו של ד"ר עטא עבאס, נותנת שירות לתושבי גליל מערבי, בהם: עכו, כרמיאל, וכל הערים והכפרים הערביים באיזור, כגון: סחנין, תמרה ועוד.

נג'את, בת 48, נשואה + 2, תושבת חיפה. בתפקיד האחרון ניהלה את הסיעוד במרפאת כללית רש במרכז הכרמל. היא אחות מוסמכת, בוגרת ביה"ס לסיעוד בבית חולים בני ציון. בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות ממכללת עמק יזרעאל ותואר שני בסיעוד מאוניברסיטת חיפה.

נג'את הייתה משך שנים רבות אחות במחלקה פנימית, בבי"ח כרמל ולאחר מכן, במרפאת כללית בסחנין. בנוסף, ריכזה גם את נושא הטיפול באי ספיקת לב במנהלת חיפה, תחום אותו בדעתה לקדם גם בתפקידה החדש.

בתפקידה החדש היא מופקדת על צוות של 105 אחיות במרפאות האם של כללית וכן במרפאות העצמאיות. סה"כ 210 אלף מבוטחים.

נג'את מחליפה את תמי זינגר שניהלה את הסיעוד במנהלת בהצלחה רבה משך שנים רבות ויצאה לאחרונה לגמלאות.

מינויה של נג'את מצטרף לשורה של תפקידים בכירים אותם ממלאים אנשי מקצוע מהמגזר הערבי בקרב הצוות הניהולי של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

המנהל הרפואי במחוז ד"ר זאהי סעיד, 3 מנהלי מנהלות וכן, מנהל זבולון ורק לאחרונה נבחרה ד"ר סוניה כרכבי לנהל את מינהלת כרמל – תפקיד הניהול הבכיר ביותר בכללית שמכהנת בו אישה ערביה.

זאת, בנוסף על עשרות מנהלי מרפאות, בתי מרקחת, מקצועות הבריאות, אחיות ועוד. 

נגאת אבו סאלח

צילום: דוברות כללית

תגובות

מומלצים