וילות למכירה בארסוף

הישוב ארסוף אשר הוקם בשנת 1995, נחשב לאחד היישובים היוקרתיים בישראל, הוא ממוקם בחוף השרון ומשקיף אל הים התיכון.

16.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
וילות למכירה בארסוף

אחת הסיבות שבגינן מדובר על ישוב יוקרתי, מלבד העובדה שהישוב ממוקם על שטח אדמה שנחשב לאחד היקרים בישראל הרי שעל שטח זה יושבות בסך הכל 41 משפחות, וכל הישוב מיועד לקלוט אך ורק 100 משפחות.

העובדה שישוב זה הוא קטן ונמצא על שטח יוקרתי מול הים, הפך אותו לישוב אינטימי ומאוד מבוקש, זו גם הסיבה שאנחנו יכולים למצוא וילות למכירה בארסוף. לא מדובר בוילות רגילות מהסוג שאנחנו רגילים למצוא בישובים עירוניים או כפריים שונים אלא בוילות הרבה יותר גדולות ומושקעות, וילות שמתפרסות על שטח עצום בחלקן הגדול יש בריכות וחצרות גדולות, בכל וילה יש חנייה פרטית וכן מספר החדרים במבנה הוא גדול מאוד.

היישוב ארסוף זכה לפרסום נרחב במהלך השנים, לא רק בזכות הוילות הגדולות והמפוארות שבו, אלא גם בזכות העובדה שלא מעטים אנשים אמידים ומוכרים בחרו בו בשביל להשתקע בו והוא מרכז חייהם. בעוד שלא מעט בעלי הון בוחרים להתגורר בהרצליה פיתוח, כפר שמריהו וכן ישובים אחרים שנחשבים אמידים ועשירים, הרי שיש אנשי עסקים ובעלי ממון שבחרו להתגורר בארסוף, בין היתר בזכות העובדה שמדובר ביישוב קטן, אינטימי, אשר מציע איכות חיים גבוהה.

עם זאת יש לציין שלהבדיל מישובים אחרים, מאחר ומדובר ביישוב קטן, הרי שאת כל הדברים שאנשים זקוקים להם בשביל לנהל את חייהם בצורה סדירה, החל מדואר, מרפאות, מוסדות חינוך, בנקים ועוד, מקבלים תושבי ארסוף מישובים בסביבה.

כיצד מוצאים וילות למכירה בארסוף

כפי שציינו, קיים ביקוש גדול של אנשים אשר מבקשים להתגורר בארסוף. מדובר הן בישראלים שמבקשים לעבור ולהתגורר במקום והן בתושבים זרים שמעוניינים לרכוש בו וילה לצורך נופש או לצורך השקעה.

צריך לומר, היכולת לרכוש וילה בארסוף, לא נמצאת אצל כולנו, מרביתנו כנראה נראה את הוילות בתמונות ורק מעטים מאיתנו יוכלו באמת לממן רכישה של וילה כזו. אך במקרה ונרצה, הרי שיש דרך אחת הגיונית ונכונה לעשות זאת והיא דרך סוכנויות נדל"ן שפועלות עם התושבים המקומיים אשר מציעים את הוילות שלהם למכירה.

בדרך כלל מי שמציע וילה למכירה בארסוף, לא מפרסם את זה באינטרנט וגם לא תולה שלט למכירה, הוא פונה לסוכנויות ספציפיות שמתמחות במכירת נכסי יוקרה ובפרט באזור השרון. אותן סוכנויות מפעילות מנהלי מכירות מוכשרים, מיידעים את הלקוחות שלהן, וכן מפרסמים ברשתות חברתיות שונות ובתקשורת המסורתית.

לרוב, מנהלי המכירות עורכים יום ביקור בוילה ללקוחות שמעוניינים לרכוש אותה, בזמן הביקור לא ישהו בעלי הבית במקום וכך יהיה ניתן להתרשם מהווילה בצורה חופשית ולהחליט האם היא עונה לדרישות שלנו והאם המחיר אשר מבקשים עבורה הוא אכן המחיר שהיינו מוכנים לשלם עבורה.

וילות למכירה בארסוף

תגובות

מומלצים