ריפודים לפינת זולה

אם יש לכם גינה פרטית ואתם אוהבים לבלות בחוץ, ריהוט גן הוא עניין הכרחי. רבים היום משקיעים לא מעט כסף בריהוט לגינה וזה כולל פינות ישיבה, שולחנות, מיטות שיזוף, נדנדות וגם פינות זולה.

17.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ריפודים לפינת זולה

לרוב ריהוט איכותי עשוי מעץ, מתכת או ראטן.

כמובן שיש גם להשקיע בריפוד כריות ומזרונים ומומלץ מאוד לבחור בבדים המתאימים לתנאי חוץ. הריפודים מוסיפים רבות לחזות הגינה, הם מגיעים במגוון צבעים ודוגמאות, המראה המתקבל הוא ססגוני. חשוב לזכור, יש לבחור אך ורק בריהוט עד כמה שיותר איכותי, כך בדיוק גם לגבי הריפודים. תנאי האקלים המשתנים, ביכולתם לפגוע בכל פרטי הריהוט בגינה, ולכן יש גם לשמור עליהם.

בד קורדורה

כאשר מדובר על ריפודים לפינות זולה, הבד המומלץ ביותר הוא בד קורדורה. חשוב להזכיר כאן, ישנם סוגים שונים של בד זה, ומה שמייחד אותו הוא יכולתו לדחות מים. מן הסתם גם פינת זולה חשופה לתנאי רטיבות, ולכן כה חשוב לבחור בד בעל תכונה שכזו. הוא עשוי מפוליאסטר, ולכן הוא מומלץ לריהוט גן. לקורדורה שימושים רבים, ביניהם, גם ריפוד פינות זולה. בדי קורדורה שמיועדים למטרה זו, הם בעלי תכונות ייחודיות להם. הם אינם שוקלים הרבה וניחנים בגמישות. למרות שבדים אלה הם חסינים מפני חדירת מים, בימות החורף בהחלט מומלץ לכסות את כל מה שנמצא בגינה.

בחירת הבד

בד קורדורה מיועד לא רק לפינות זולה, הוא מתאים גם לריפוד פינות ישיבה לגינה. יש לבחור היטב את הבד, ישנם כאלה שהם עבים מידיי ולכן הם גם פחות גמישים והם כבדים יחסית, לא מומלץ לבחור בהם בנוסף גם אם מביטים לטווח הרחוק, הבדים הללו אינם מספיק עמידים וחסינים. בעת שאתם בוחרים את הבד, בדקו עד כמה קל משקל הוא, עד כמה הוא גמיש וכך ניתן לזהות מהו בד קורדורה איכותי. את הבדים הללו ניתן למצוא בשלל גדלים וצבעים. לבסוף, רצוי לזכור בעת בחירה בדי ריפוד, שניתן יהיה להסיר אותם ולכבס אותם, שהם אינם מתכווצים במכונת הכביסה , בדים אלו מגיעים במגוון רחב של צבעים וחלקם ושהצבעים שלהם אינם דוהים.

ריפודים

תגובות

מומלצים