טייטל SEO פיגום נייד להשכרה בחיפה

תיאור: איך מוצאים פיגום נייד להשכרה בחיפה? מהו פיגום נייד? ומה כולל התהליך של השכרת פיגום נייד? כל המידע והמחירים בכתבה שלפניכם.

19.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טייטל SEO פיגום נייד להשכרה בחיפה

פיגום נייד להשכרה בחיפה: בעיר גדולה כמו חיפה ובדומה לערים אחרות בארץ וסביב העולם המראה של פיגומים על קירות חיצוניים הוא אינו זר. במיוחד כאשר תפקידם העיקרי הוא לשמש לתמיכה במבנה בעת עבודות בנייה או שיפוץ. כמו כן באמצעות אותם הפיגומים ניתן להעביר חומרי גלם או ציוד. עם זאת היות ומדובר במבנים ארעיים, השימוש בהם אינו חף מסיכונים וכתוצאה מכך ישנן הוראות בטיחות רבות הנוגעות להתקנת פיגומים. עם זאת במקרים רבים, אין צורך בהתקנת פיגומים היות וניתן לעשות שימוש בפיגום נייד עצמאי. מהו פיגום נייד ובמה הוא שונה מהפיגומים המסורתיים? כל זאת ועוד במאמר הבא.

למידע נוסף אודות שירותי השכרת פיגומים ניידים בחיפה או לקבלת הצעת מחיר צרו קשר עוד היום ונציגים של החברות המובילות בתחום יחזרו אליכם עם כל הפרטים!

השכרת פיגום נייד

פיגום עצמאי הוא כזה אשר אינו דורש את התקנתו על הבניין, כלומר הוא פועל כיחידה עצמאית אשר אינה צריכה להיות מחוברת לבניין על מנת להיות יציבה. ישנם שני סוגים עיקריים של פיגומים מסוג זה והם: פיגום עצמאי קבוע ופיגום עצמאי נייד. בעוד שפיגום קבוע לא ניתן להעביר בשלמותו ממקום למקום, פיגום נייד כן ניתן להזיז בעזרת גלגליו. ואף על פי שנחשב למבנה יציב למדי, גם אל השימוש בפיגום נייד נלוות תקנות רבות אותן יש להכיר לפני שפונים לחברה אשר מציעה שירות של פיגום נייד להשכרה בחיפה.

תקנות בטיחות הנוגעות לשימוש בפיגום נייד עצמאי

התקנות הנוגעות לעבודה עם פיגום עצמאי נייד מאוגדות תחת תקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בנייה), התשמ"ח-1988 וכוללות על פי רוב התייחסות מעמיקה לגובהו של הפיגום ביחס למידות הבסיסיות התקניות על פי חוק. כמו כן תקנות אלו מסבירות את אופן השימוש בפיגום ומציינות את חובת הבדיקה שלו על ידי מנהל העבודה למען שימוש נאות ותואם למטרה שלשמה הוא הושכר. נוסף על כך תקנות הבטיחות נועדו על מנת למנוע את העתקתו של הפיגום הנייד ממקום למקום כל עוד נמצא עליו אדם ומחייבת את החברות העוסקות בתחום לעמוד בכל תקני הייצור הנדרשים ובשיטות הבדיקה של פיגומים נייחים וניידים.

מציאת חברה המציעה פיגום נייד להשכרה בחיפה – כל הדגשים

היכרות עם תקנות הבטיחות הופכת את המשימה של השכרת פיגום נייד להרבה יותר פשוטה. עם זאת מלבד עמידה בתקנות השונות, על החברה בה בוחרים למטרה זו להיות מקצועית ומנוסה וכן לעבוד עם פיגומים איכותיים ברמה גבוהה. כמו כן לפני שאתם ממהרים לבחור בפיגום נייד עצמאי ולמהר לעבודה עליכם לבדוק גם סוגיות נוספות כמו למשל: מהו אורכה של תקופת ההשכרה? האם יש בלאי על הפיגומים? האם ההשכרה כוללת גם שירותי הובלה או שירותי התקנה ופירוק? כמו כן עליכם לבדוק מהו המחיר הנדרש עבור פיגום נייד להשכרה והאם אותה חברה גם מציעה לכם ביטוח הכלול בזה השירות.

שאלות נוספות אותן יש לשאול

ישנם פרמטרים נוספים אותם עליכם לקחת בחשבון לפני שאתם חותמים על חוזה עבודה משותף. לכן אל תתביישו לבקש לקבל תשובות גם על השאלות הבאות והן: הוא מה גובה הפיגום? האם אכן הוא ייתן לכם את המענה המתאים לצרכים שלכם? מהי מידת הזמינות של החברה, כלומר האם היא יכולה לספק לכם שירותים זמינים בהתרעה קצרה במידת הצורך? האם מדובר בחברה אמינה אשר שמה הולך לפניה בתחום פיגום נייד להשכרה בחיפה וכן הלאה. בדיקת כל הפרמטרים האלו ועוד יבטיחו כי תזכו לשירות איכותי ולפיגום התואם את הצרכים שלכם תוך שעומד בכל תקני הבטיחות.

הכתבה נכתבה על ידי חברת השכרת פיגומים חיפאית

 

פיגום

תגובות

מומלצים