איך להצעיר את עור הפנים?

עור פנים חלק וצעיר הוא חלומם של הרבה אנשים, במיוחד של אלו אשר חווים על עורם את פגעי ונזקי הזמן.

19.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך להצעיר את עור הפנים?

ולמרות שאת תופעת הזדקנות העור לא ניתן לעצור כליל מטבע הדברים, כן ניתן לעכב אותה בעזרת שגרת טיפוח וטיפול יומיומית. ולא. אין צורך בכימיקלים או חומרים משמרים.

מה החסרונות של הקרמים המלאכותיים?

כמובן שהשוק רווי במוצרי קוסמטיקה אשר כולם מציגים את ההבטחה הבלתי נלאית והיא: מראה עור צעיר. אולם תכשירים אלו כוללים לרוב חומרים כימיים רבים אשר קיומם עלול להזיק בעיקר כאשר מסתכלים לעתיד. כמו כן שימוש בתכשירים ובהם חומרים מלאכותיים לא פעם מוביל לכך שהעור הופך לתלוי בגורמים חיצוניים לצורך הזנתו. בעזרת מוצרים טבעיים ניתן לעודד את העור להזין את עצמו תוך שנעזר במרכיבים הפעילים אשר מרכיבים את המוצר. בנוסף ומלבד העובדה שמוצרים טבעיים אינכם מכילים חומרים משמרים, חומרי צבע וריח וכיוצא בכך ניתן להתאימם באופן אישי לסוג העור וכן לבעיה עמה מתמודדים. תחום הקוסמטיקה הטבעית מציע מגוון מוצרים להצערת עור הפנים, כאשר אחד מהם הוא קרם פנים מומלץ לחיזוק, מיצוק ומתיחת העור. ובמילים אחרות – קרם אנטי אייג'ינג המבוסס על חומרים טבעיים.

באילו מוצרים מומלץ להשתמש להצערת העור?

ישנם סוגים שונים של קרמים אשר נחשבים למומלצים עבור מטרה זו. בתחום הקוסמטיקה הטבעית על מנת להגיע לתוצאות הרצויות נעשה שימוש ברכיבים אשר ידועים בתכונותיהם המועילות למיצוק העור. לכן בבואכן לבחור קרם פנים כאשר המטרה העומדת לנגד עיניכן היא מראה צעיר, רענן וזוהר, הרי שיש לוודא שהקרם כולל צמחים ושמנים המיועדים להשגת מטרה זו. בין המרכיבים אותן ניתן למצוא בקרם פנים המיועד להצערת העור: זרעי רימונים, חימר ירוק בשילוב עם אצות, נר הלילה, לימון, אובליפיכה, צמח ההממליס, אלוורה, מלפפון, מי ורדים, דבש, שמן זית ועוד, אשר כולם כאחד יעילים בהגברת ייצור הקולגן, האחראי על גמישות העור והפחתת הקמטים.

אילו עוד פתרונות טבעיים יעזרו להשיג מראה עור צעיר?

אין זה סוד ששמירה על אורח חיים בריא מועילה לבריאות וכתוצאה מכך גם לבריאות עור הגוף והפנים. השילוב בין פעילות גופנית, תזונה נכונה, שתיה מרובה של מים ומנוחה מספקת הוא מתכון מנצח למראה רענן מתמיד. מלבד זאת ניתן לעשות פילינג כדי לשמור על העור נקי או לשטוף את העור עם סבון פנים טבעי וכן מדי יום ביומו למרוח קרם הגנה לפני החשיפה הישירה אל קרני השמש, פעולה שגם היא יעילה בשמירה על עור נטול קמטים וקמטוטים.

על מנת למצוא טיפול אולטימטיבי לעור הפנים ולשמירה על מראה עור רענן, זוהר וצעיר מומלץ לפנות לקוסמטיקאית בתחום ולה ניסיון רב בהתאמת התכשירים הנכונים לכל אחת ואחת. בדרך זו ניתן יהיה לקבל טיפול ממוקד וכמה שיותר יעיל.

עור פנים

תגובות

מומלצים