קייטרינג לאירוע עסקי מהו סוג השירות הטוב ביותר לאירוע שלכם?

אתם מתלבטים לגבי סגנון השירות הטוב ביותר לאירוע הבא שלכם? הנה סקירה של האפשרויות שמוצעות על ידי רוב חברות הקייטרינג

23.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קייטרינג לאירוע עסקי מהו סוג השירות הטוב ביותר לאירוע שלכם?

המסעדות ואולמות האירועים:

שירות עם בחירה חלופית - בשירות זה האורחים יושבים מסביב לשולחן ומגישים להם את מנות הארוחה, בדרך כלל מוצעות לכול אורח שתי חלופות למנה. שירות זה יכול להתאים לארוחה מלאה עם שתיים או שלוש מנות או לפעמים רק למנה העיקרית. שירות זה מתאים מאוד לחתונות, מסיבות חג או ארוחות ערב חגיגיות, כי הוא מספק אמנם אפשרויות בחירה אבל הוא רשמי יותר מאשר מזנון.

שירות מזנון - קייטרינג לאירוע עסקי שמבוסס על שירותי מזנון מאופיין בהגשה שבה האורחים מגיעים לתחנת המזון, ממלאים צלחת גדולה במזון קר וחם ועוברים מתחנה לתחנה כשהם פחות או יותר משרתים את עצמם.

יש אולמות אירועים וחברות קייטרינג שמקדישים המון עבודה כדי ליצור עיצוב מסוגנן כך שהמזנון לא ייראה סתם כמו "חדר אוכל". אבל בהחלט יש זמנים ומקומות שמתאימים יותר לסגנון זה של שירות, כמו למשל, ארוחות צהריים בעבודה, כנסים או הזמנת עובדי הארגון לברביקיו משוחרר ובלתי רשמי.

שירות א לה קארט (בתרגום: לפי התפריט) - בשירות זה מוגש לשולחן תפריט והאורחים מתבקשים להודיע למלצר על הבחירות שלהם. המנה מוגשת כשהיא מוכנה, ממש כמו במסעדה. בדרך כלל שירות זה נדיר באירועים. אבל, אם אתם מוכנים לשלם קצת יותר, או אם המפגש הקטן שלכם מתקיים במסעדה, האורחים ייהנו מאוד משירות זה. מי מאיתנו לא אוהב לבחור בעצמו את המנה?

שירות א לה קארט עולה יותר כי המטבח צריך להכין מספיק מנות כדי להבטיח שכל אחת מהאפשרויות תהיה זמינה לאורחים. בניגוד למסעדה, חברת קייטרינג לפעמים תתקשה לספק סגנון זה של שירות, ומכאן העלות הגבוהה שצריכה לממן את בזבוז המזון הצפוי.

סטנד אפ / קוקטייל - בסגנון זה האורחים עסוקים ב"מינגלינג" כאשר האוכל והמשקאות מוגשים להם על גבי מגשים על ידי צוות מלצרים שמסתובב בין האורחים. סגנון זה מושלם לאירוע שבו אתם רוצים שהאנשים ייפגשו וישוחחו בינם לבין עצמם. למשל, במסיבה של הארגון לציון אירוע או חג מסוים.

שלא כמו האפשרויות הקודמות שכולן כוללות ישיבה סביב שולחנות, שירות בעמידה מאפשר לאורחים להיות יותר חברותיים, להסתובב בחדר ולהיפגש עם אנשים אחרים.

תחנת מזון - תחנות מזון הן השירות הטוב ביותר ואידיאליות לאירועי קוקטייל ארוכים כמו חתונה או הרמת כוסית לרגל החג המתקרב ובא. תחנות מזון הן כמו שירות המזנון כי גם בהן האורחים ניגשים לתחנות ההגשה, אבל במקרה זה האורח לא ממלא צלחות. המנות שמוגשות הן כה זעירות עד שהאורח יכול להרים את המנה ביד, לנגוס בה ולהמשיך לתחנה הבאה.

לאירועים שבהם השירות בעמידה בלבד, חשוב להבטיח שיש מספיק מתאבנים בכול מחזור ושיש מי שממלא כל הזמן את צלחות המזון, כך שלא יוותרו ריקות כשאורחים אחרים מגיעים לתחנה.

תחנת קינוח היא תמיד להיט ענק, כי היא מאפשרת לאורחים להתחבר עם אחרים. היא גם יוצרת אטרקציה ויזואלית שברוב המקרים מעודדת אנשים לשוחח זה עם זה.

קייטרינג לאירוע עסקי

תגובות

מומלצים