כיצד להשוות בין נגרים/חברות בקניית מטבח חדש?

בזמן שמעוניינים לרכוש מטבח חדש, רבים מתלבטים, האם לשכור את שירותיו של נגר או לפנות לחברה גדולה. ובכן, אין כאן כל תשובה נחרצת וגורפת, כל מקרה לגופו.

25.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כיצד להשוות בין נגרים/חברות בקניית מטבח חדש?

יש לברר מחירים, את איכות העבודה ואיכות חומרי הגלם, את זמן העבודה ואו אז ליטול החלטה שתתאים לכם.

ישנם לא מעט סגנונות פופולאריים בתחום המטבחים. כמובן שעניין זה תלוי בטעמו האישי של בעל הבית ובתקציב הכספי העומד לרשותו. מטבחים בנוסח פרובנס, המשרים אווירה חמימה וביתית, מטבחים כפריים שחומר הגלם הדומיננטי בהם הוא עץ, מטבחי יוקרה בעלי פתרונות חכמים, מטבחים מודרניים המאופיינים בקווים נקיים, מטבחים בסגנון אנגלי ועוד, ההיצע הוא נרחב.

על פי מה שופטים נגרים וחברות גדולות?

חשוב שכל לקוח יתייחס לכמה פרמטרים: רמת הגימור, איכות חומרי הגלם, תודעת השירות של הנגר או החברה, מחירים וסגנון העיצוב.

תודעת שירות

אם אתם מתגוררים בחיפה, עיר בה לא מעט חברות ונגרים, ומתלבטים האם לבחור נגר או חברת מטבחים גדולה בחיפה, התייחסו במלוא הרצינות לשירות. כאשר מדובר בחברות גדולות, לרוב יש להן אולמות תצוגה, שם ניתן להתרשם ממגוון מטבחים, מהטכנולוגיות המתקדמות בהן הן עושות שימוש, איכות חומרי הגלם ועוד. והיה ומדובר בנגר, תצטרכו להתרשם מתמונות של מטבחים שעיצב ללקוחות אחרים.

מספר העובדים

ככל שישנם יותר עובדים, המטבח יהיה מוכן מהר יותר. החברות זמינות יותר מנגרים, ומכיוון שישנם יותר עובדים כמו אלה האחראים על ייצור או אספקה ואנשי מכירות, ללקוח יינתן מענה אופטימאלי. לעומת זאת, בזמן שמדובר בנגרים, המענה ללקוח עלול להיות איטי יותר. ועם זאת, כאשר מזמינים מטבח חדש מנגר, הוא מתייחס לכל לקוח באופן פרטני ואישי. הוא יוכל לפרט טוב יותר מחברת ענק, באיזה שלבי עבודה הוא נמצא, מתי הוא מתכנן להתקין את המטבח, וזה גם סוג של מענה שאין לזלזל בו.

חומרי גלם וגימור

בעת רכישת מטבח חדש, חשוב מאוד להתייחס לרמת הגימור וחומרי הגלם בהם עושים שימוש הנגרים או החברות הגדולות. לחברות הללו, יש מפעלי ייצור, הן עושות שימוש במכונות המתקדמות ביותר וטכנולוגיות עכשוויות ועדכניות, את כל אלה, נגר פרטי לא יכול להרשות לעצמו. מכיוון שכך, ישנו סיכוי שהמטבח אותו יוצר הנגר, יהיה פחות מדויק. שיטות העבודה של נגרים הן פחות מתקדמות בהשוואה לשיטות העבודה של החברות הגדולות. לעומת זאת, הנגרים יבואו ויטענו, שהמטבחים שלהם אינם פחות איכותיים. דבר נוסף, ישנם לא מעט נגרים אשר נעזרים בחברות הגדולות לשם ביצוע עבודות, כך שהמטבחים הם למעשה זהים באיכותם.

מהי המסקנה המתבקשת?

כאמור, הדעות חלוקות לכאן ולכאן. הן לחברות גדולות והן לנגרים, יתרונות וחסרונות משלהם. כל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו. חשוב לזכור, מטבח חדש לחלוטין, עלותו גבוהה אולם הוא אמור לשמש את בעלי הבית למשך שנים ארוכות.

מטבח

תגובות

מומלצים