"וורלד ונצ'רס" חיים בחלום אחד גדול

בשנים האחרונות הבינו מיליוני ישראלים את מה שבעולם הפנימו כבר מזמן חופשה מחוץ לגבולות המדינה לא חייבת להיות נטל כלכלי כבד כל כך.

26.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 "וורלד ונצ'רס" חיים בחלום אחד גדול

פתיחת השמיים לעשרות חברות תעופה בינלאומיות, יחד עם התחרות העזה בין חברות התיירות השונות, הוזילה עלויות והביאה את הישראלי המצוי ליעדי העולם הפופולאריים לעיתים תכופות יותר.

הבעיה היא שעם ההוזלה הגיעה גם הפגיעה באיכות החופשה החל מטיסות עם שירות מינימאלי בשעות לא הגיוניות, דרך מלונות פשוטים ולא מפנקים ועד תנאי חופשה כלליים שנותנים תחושה של המינימום הנדרש, ולא יותר מכך. בדיוק בנקודה הזאת נכנסת חברת "וורלד ונצ'רס" האמריקאית לתמונה. עם האמונה שאפשר גם וגם. גם זול וגם מפנק. גם איכותי וגם ייחודי. גם לאוהבי הבטן-גב וגם לאוהבי ההרפתקאות. רוצים להיות חלק מהחלום? הישארו עמנו וגלו כיצד.

"וורלד ונצ'רס" - חופשות בשיטה אחרת

מי מאיתנו לא רוצה להרוויח כסף וליהנות בו זמנית ? אז עכשיו זה אפשרי,אם בא לך לטוס ליעדים חלומיים בחו"ל לחיות כמו מלך ולקבל חופשה ברמה של וי איי פי הגעת למקום הנכון !
בוא להצטרף לאלפי צעירים ישראלים שכבר הצטרפו כחברים בוורלד ונצ'רס .

וורלד ונצ'רס וורלד ונצ'רס מציעה לחברים בקבוצה לחיות את החלום ללא צורך בידע מוקדם או מאמץ , וכל זאת בשיטה פשוטה מאוד, החברים משתמשים במוצר כלומר בטיולים וורלד ונצ'רס לחו"ל אותם חברים יפרסמו את הקבוצה ואת החברה ובדרך הזו למעשה החברה חוסכת ים כסף על שיווק וחברי הקבוצה נהנים מטיולים מטורפים בכל העולם במחירים שאפשר רק לחלום עליהם !

פינוקי החופשות והטיולים המדהימים להם זוכים חברי הקבוצה הם מדהימים לא רק טיסות ובתי במלון ביעדים שלא חלמתם להגיע אליהם, אלא שלל הפתעות נוספות שגורמות לכל חבר להבין שמבחינת "וורלד ונצ'רס", אתם נמצאים במרכז עיסויים מקצועיים, מסיבות ענק סגורות, הפלגות רומנטיות, מסעדות יוקרה וכל מה שצריך כדי שהחיוך לא יימחק לכם מהשפתיים.

בצורה זו אותם חברים שנהנים מהטיול מביאים חברים שלהם להצטרף לקבוצה ולהנות גם הם ממה שיש לחברה להציע ככה שכולם נהנים זוכים ויוצאים עם חיוך ורווח כלכלי .

כל הדרכים מובילות ל"וורלד ונצ'רס"

אנחנו יודעים שבעולם של היום האינסטינקט הראשוני של אדם הוא להיות ספקן ולא להאמין למי שמבטיח לו לעשות כסף תוך כדי שהוא נהנה ומטייל בכל העולם וזוכה לפינוקים במחירים מצחיקים, גם אנחנו היינו ספקנים אם היו מבטיחים לנו דבר כזה, ולכן אין כמו מראה עיניים ואין כמו לשמוע עדויות ולראות המלצות מאנשים אמתיים שעשו את השינוי בחיים שלהם והתחילו לחיות את החלום .

כנסו לאתר החברה חקרו תקראו ותתרשמו מעשרות ישראלים כמוכם שהצטרפו לוורלד ונצ'רס נהנו ושיתפו את החוויות שלהם באתר, בבלוגים אישיים ובפייסבוק, ותראו שהשלב הראשון בדרך לעשות שינוי בחיים שלכם ולהתחיל לחיות כמו שאתם באמת חולמים הוא פשוט להפסיק לפחד .

זכרו חלומות לא מתרחשים רק בלילה. הם מתרחשים כשמקבלים החלטות נכונות. מצטרפים ל"וורלד ונצ'רס". מתחילים לחיות בחלום.

וורלד ונצ'רס

תגובות

מומלצים