פתרונות שילוט לעסק קטן

במציאות הכלכלית המורכבת בה אנו חיים, ולאור התחרות הגבוהה בכל ענפי התעשייה והמסחר, כל עסק חייב לדאוג לפרסום יעיל ואפקטיבי ולמיתוג החברה באמצעות שילוט.

28.11.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פתרונות שילוט לעסק קטן

יש מגוון פתרונות שילוט לבתי עסק, ביניהם קופסאות תאורה, אותיות תלת מימד, שלטי ניאון וכדומה. כדי להחליט איזה שלט מתאים לעסק יש לפנות לחברה מקצועית ומוכרת בתחום השילוט על מנת לקבל ייעוץ וכדי להתרשם ממגוון הפתרונות הקיימים.

שלט גדול במחיר זול

עסקים קטנים מתמודדים עם תחרות גבוהה בענף בו הם פועלים, כדי לסייע לחברה לבלוט חשוב להתקין שלט גדול אותו ניתן לראות היטב גם מרחוק. מומלץ להתקין שלט מואר כדי לסייע ללקוחות הקבועים והמזדמנים לאתר בקלות את בית העסק, גם בשעות החשכה.

חשוב לדעת כי יש שלטים גדולים במחיר זול המתאימים לתקציב המוגבל של העסק הקטן. כך לדוגמה, ניתן לתכנן שלט מואר מקופסת תאורה גדולה עם חזית מפרספקס עליה מדפיסים את שם החברה והלוגו. ניתן לעצב את השלט בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ולדרישותיו הספציפיות, את השלטים ניתן לייצר מחומרי גלם עמידים שונים כמו אלומיניום, ברזל, פליז, נירוסטה, פרספקס ועוד.

את השלט ניתן לתכנן ולייצר גם באמצעות פתרונות דפוס ברזולוציה גבוהה על בד שמשונית, להדביק מדבקות ויניל על חלון הראווה או על קירות העסק, להדפיס על טקסטיל או זכוכית ויש מגוון פתרונות דפוס נוספים הנחשבים לזולים ביותר ומתאימים לצרכי העסק הקטן עם תקציב מוגבל.

שילוט פנים וחוץ לעסק קטן

יש מגוון פתרונות שילוט לעסק קטן כמו שלטי הכוונה ואזהרה, אותיות חתוכות, ארגזי תאורה ועוד. מומלץ להתקין בחזית המבנה של העסק או על הגג שלט גדול בעיצוב מקורי ומרשים, עדיף עם תאורה חסכונית כדי להוזיל את עלויות החשמל. יש לזכור כי התקנת שלט מחייבת רישוי מתאים מהרשות המקומית. בנוסף, יש להתקין שלטי פנים לצרכי הכוונה, מיתוג, אזהרה, בטיחות, פרסום וקידום מכירות.

שילוט פנים לעסק מסייע ללקוחות לנווט את דרכם בחנות, באולם התצוגה, או למצוא את החברה במבנה בו העסק שוכן. כמו כן, שלטי הכוונה נועדו ללקוחות למצוא את חדרי הנוחיות, מעלית, חניון, יציאת חירום וכיוצא בזה. מעבר לכך, כדי למתג את העסק ועל מנת לקדם מכירות מומלץ להתקין שלטים מעוצבים בתוך העסק, לדוגמה שלטי פרסום עם לד, קופסאות תאורה עם אפשרות להחליף את הדפוס בהתאם לצורך, וניתן גם לחרוט על שלטים וליהנות מעיצוב מרהיב וייחודי במחיר יחסית זול.

שילוט רכבי העסק

לכל עסק יש לפחות רכב אחד, מסחרי, פרטי או רכב הובלה או היסעים. באמצעות מדבקות או עיטוף רכבים חלקי או מלא ניתן לנצל את הרכב לצרכי מיתוג ופרסום. חשוב לזכור כי הרכב מבלה שעות ארוכות בכבישים וניתן לנצלו לטובת פרסום העסק הקטן ללא כל עלות, למעט העלות הראשונית לעיצוב והדפסת המדבקות.

לסיכום, יש מגוון פתרונות שילוט לעסק קטן לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ובהתאם לתקציב ולמאפייני העסק ניתן לקבל החלטה נכונה וראויה, וליהנות מפרסום יעיל וממיתוג אפקטיבי של החברה.

פתרונות שילוט לעסק קטן

תגובות

מומלצים