שני הנאשמים ממג'דל שמס שהביאו למותו של פצוע סורי נידונו למאסר

אחרי כל הפרסומים של אותם ח"כים שהם נרתמו ועזרו להוציא את הנאשמים כלא אשמים, התמונה מתבהרת, בית המשפט המחוזי גזר את דינם של שני הנאשמים אמל אבו סאלח ובשירה מחמוד

02.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שני הנאשמים ממג'דל שמס שהביאו למותו של פצוע סורי נידונו למאסר

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר את דינם של אמל אבו סאלח בן 22 ובשירה מחמוד בת 48 ואמא לארבעה, שהביאו למותו של הפצוע הסורי ממלחמת האזרחים מונזר חליל, שהובא לישראל לצורך קבלת טיפול רפואי.

שני הנאשמים הביאו למותו במהלך התפרעות של המון, מדובר בתקרית במהלכה המון זועם בכפר מג'דל שמס עצר את תנועתו של האמבולנס שהוביל את הפצועים, ואלו הוצאו בכוח, הוכו ונחבלו בכל חלקי גופם באמצעות קרשים, מקלות, אבנים ושרשראות ברזל.

נקבע, כי מדובר במעשה נאלח המזכיר תקופות חשוכות שאינן עולות בקנה אחד עם ערכיה של חברה אנושית מתוקנת.

לדעת בית המשפט, תופעה זו של התקבצות המון פורעים המחליטים ליטול את החוק לידיהם ולתקוף בני אנוש באופן אכזרי וחסר כל חמלה, היא תופעה שיש להילחם בה ולהכחידה מסדר יומה של כל חברה מתוקנת.

בסופו של יום, ובהתאם לנסיבות, נידון הנאשם אמל אבו סאלח לעונש מאסר בפועל של 7 שנים ו-8 חודשים, מאסרים על תנאי וקנס בסך 10,000 ₪. הנאשמת בשירה מחמוד נידונה ל-22 חודשי מאסר, מאסרים על תנאי וקנס בסך 3,000 ₪.

לדיווח מתאריך 22/6/15 דרוזים תקפו אמבולנס צבאי וביצעו לינץ' בפצועים

עשרות תושבים דרוזים הקימו מחסום בנווה אטיב, עצרו אמבולנס צבאי שהעביר פצועים מהגבול הסורי וביצעו בהם לינץ', נקבע מותו של אחד הפצועים, עימות התפתח בין החיילים למפגינים, כוחות גדולים של צה"ל ומשטרה במקום.
אירוע ביטחוני באזור קיבוץ נווה אטיב, מפגינים דרוזים מרמת הגולן הקימו מחסום בכניסה לנווה אטיב, בכוונה למנוע מלוחמי אלנסרה להגיע ולקבל טיפול בבתי חולים בישראל.

המפגינים הרבים עצרו את האמבולנס הצבאי שהוביל שני פצועים מהקרבות בגבול הסורי, הפצועים שהיו במצב קל עד בינוני, אחרי הלינץ' הובלו לבית חולים במצב אנוש, נקבע מותו של אחד הפצועים בדרך.

כוחות גדולים של צבא ומשטרה הוזנקו למקום מחשש לנהירת דרוזים מהגליל לאזור.

הפגנת ענק ברחובות של מג'דל שמס, התושבים יצאו לרחובות בקריאות שמחה, הם קראו לצאת להפגין מול בתי החולים בגליל ובנהריה שמטפלים בפצועי אלנסרה. 

אתמול לפנות בוקר תקפו מפגינים בחורפיש שבגליל העליון, אמבולנס צבאי שעבר במקום והוביל פצועים מהקרבות בסוריה למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

סרטון מרחובות מג'דל שמס

 {YouTubeVideo id=cp64LU6zlT4}

 {YouTubeVideo id=Irq4GSfXxlQ}

 

נווה אטיב
.
נווה אטיב
 .
מגדל שמס
.
 נווה אטיב

תגובות

10. لكرملي موحد عسفيا לפני 7 שנים
متاكد انك موحد
9. מהכרמל לפני 7 שנים
כאן בישראל מכבדים חוק
8. موحد كرملي- عسفيا לפני 7 שנים
رأفة بعدلك يا رب
7. درزيه לפני 7 שנים
الى درزي رقم 3
6. רמת הגולן לפני 7 שנים
מאוד חבל שאנשים משקרנים לנו בפנים
5. חסוני לפני 7 שנים
מברוק
4. מגדלוי לפני 7 שנים
הלך הכבש
3. درزي לפני 7 שנים
لدرزيه
2. איש לפני 7 שנים
שיכנסו להרבה זמן לכלא
1. درزيه לפני 7 שנים
הנאשמים ממגדל שמס

מומלצים