כך תמצאו חבילות שייט במחירים משתלמים

בעונות השונות של התיירות ברחבי העולם תוכלו למצוא חבילות שייט נפלאות לפי האזור הגיאוגרפי, כמו גם עונת השנה.

02.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כך תמצאו חבילות שייט במחירים משתלמים

כדי למצוא את החבילות הטובות לכם ביותר בחרו קודם כל את נמל היעד שלכם, תרתי משמע, ולפי זה התחילו לחפש בלוחות של החברות אילו אוניות יגיעו לשם ומתי.

הסיבה לכך היא משום שלעתים בין העונות, או בזמן עונה שאינה תיירותית במיוחד באזור גיאוגרפי מרוחק, תוכלו למצוא חבילות של שייט שהן אטרקטיביות יותר במחיריהן מאשר חבילות השייט שאפשר למצוא בעונה הבוערת ממש. זה ישתלם לכם יותר לערוך את החיפוש הזה בו ולגלות מציאות.

שאלו את המוקדנית

באתרים ובחברות נופש ושייט שיש להן מוקד טלפוני ידוע שיש כל מיני דילים שאפשר למצוא אם מתקשרים לשם ושואלים בעצמכם. מדובר בדרך כלל בדילים של הרגע האחרון, או בגלל ביטולים שונים או אילוצי שייט מסוימים שמחייבים את הספינות לשנות מסלולים. אם תשימו לב לכך ותבדקו מדי פעם במוקדי החברות, יש סיכוי גדול מאוד שתצליחו למצוא לעצמכם דילים נהדרים של חבילות שיט משתלמות מאוד. יש חברות שיוצאות במבצעים מפתיעים ומפנקים בדיוק ברגעים שבהם לא ציפיתם להם, ולכן כדאי ומומלץ לבדוק תמיד מה מחכה לכם באתרים השונים.

שינויי מסלול ברגע האחרון

ספינות משייטות בדרך כלל במסלולים הקבועים שלהן בכל העולם, אולם קורה שהן נאלצות לשנות מסלול מדי פעם, ובזמן הזה כשהן עוברות מיבשת ליבשת, או מסלול למסלול, הן לוקחות אתן נוסעים ותיירים שאינם משלמים הרב היחסית למסלולים אלה משום שהם בין המסלולים הקבועים שלהן למעשה. אם תמצאו הפלגה שכזאת שלוקחת אתכם למקומות הכי לא צפויים, תוכלו ליהנות ממחירים אטרקטיביים של חבילות שייט ודילים מיוחדים כאלה. בזמן המעבר בין היעדים האלה תוכלו ליהנות מהפלגות מיוחדות, אבל צרי לשאול ולהיערך מוקדם מספיק כדי להירשם אליהן.

חבילות שייט שלא בעונה

העונה מתחילה בדרך כלל באביב בסביבות מאי, ונמשכת עד הסתיו. אם לא אכפת לכם להפליג בחורף, או להפליג ליעדים שהם חורפיים מהותם כמו אירופה הצפונית. אפשר אמנם להפליג למקומות הקרים או למקומות שבהם קר אבל עדיין יפה לראות אותם כמו בים התיכון. במקרה זה תיהנו ממזג אוויר ממוזג יחסית ולא קפוא, אם כי קר יותר מהרגיל, והמחירים יהיו בהתאם. אם לוקחים בחשבון שחופשה בהפלגה היא עדיין חופשה שווה שכיף ליהנות מהחוויה שבה בגלל ההפלגה והספינה המפוארת והמתקנים שבה, ברור למה לפעמים נמלי היעד חשובים פחות, והמחירים כדאיים יותר.

 

חבילות שייט

תגובות

מומלצים