טיפים לבחירת עורך דין בחיפה

כמעט כל אחד מאתנו יזדקק לשירות של עורך דין פעם או פעמיים בחייו. מדובר בשירות שהוא לא ממש זול וממש כמו במוצר יקר אותו אנו באים לרכוש בחנות, גם כאן, עלינו לברר היטב בטרם נקבל את הבחירה הנכונה והמתאימה למקרה שלנו.

03.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טיפים לבחירת עורך דין בחיפה

איך נדע לאיזה עורך דין כדאי לנו לגשת? על מי נוכל לסמוך?

בחירת עורך דין בחיפה על פי הצרכים

המשפט הישראלי עוסק במגוון רחב מאוד של תחומים שונים. כך לדוגמא יסייע לנו עורך הדין בעת כתיבת חוזה, בעת פתיחת עסק, גירושין בין בני זוג, ניהול סכסוכים, מאבקי ירושה, סכסוכי עבודה ועוד ועוד. ישנם עורכי דין המתמצאים בחלק גדול מהתחומים המשפטיים ויש כאלה בוחרים לעצמם עיסוק בתחום אחד מתוך כולם ובזה הם מתמחים. כאשר אתם באים לבחור את עורך הדין שלכם, חשוב שהוא יתמצא היטב בתחום שלכם. שם יהיו לו כל הכלים והידע הנדרש על מנת לסייע לכם במקרה הספציפי שלכם.

בחירת עורך דין בחיפה על פי סקר שוק

כמו בכל שירות ובכל מוצר, כאשר אתם מתקשים להגיע לכלל בחירה ולכלל החלטה, עליכם לערוך מחקר קטן משלכם. יש לברר אצל מקבלי השירות האם הם היו מרוצים מהשירות אותו הם קבלו מאותו איש מקצוע ובמקרה שלנו מעורך הדין. בררו האם הלקוחות היו מרוצים מהייצוג של עורך הדין ומההתנהלות לאורך כל הדרך, איך הייתה ההתרשמות שלהם מהיכולות של עורך הדין ומן הידע שלו. כמו כן חשוב לברר איך היה היחס אל הלקוח. אם חוות הדעת שתקבלו תהיה נלהבת תוכלו לדעת שהגעתם אל עורך הדין שלכם.

ניסיון ומחיר

יש אנשים שלא מתפשרים כאשר הם זקוקים לשרות של עורך דין בחיפה. הם בוחרים מבלי למצמץ בעורך הדין הוותיק והידוע ביותר שהוא כמובן גם יקר ביותר. לא תמיד הם נוהגים בחכמה. היות ולעיתים אותם עורכי דין ישלחו את אחד השכירים שלהם שהוא חדש בתחום בדיוק כמו כל עורך דין אחר שיכולתם לפנות אליו ולשלם לו מחיר נמוך בהרבה. חשוב לדעת שישנו יתרון בולט לעורך דין צעיר ומתחיל היות והוא שוקד כרגע על ביסוס מעמדו וידיו עדיין לא עמוסות עבודה כך שיש לו הרבה יותר זמן לטפל בלקוחות שלו כראוי.

לסיכום כאשר אתם באים לבחור בעורך דין, עליכם להתבסס על המלצות של המכרים שלכם, על הניסיון של עורך הדין בתחום הספציפי אליו אתם נצרכים וכמובן גם במחיר שהוא גובה.

 

טיפים לבחירת עורך דין בחיפה

תגובות

מומלצים