רצח את אשתו ההרה והעלים את גופתה

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד עאווני עאמר זיאדאת בן 23 מנצרת בגין רצח אשתו המנוחה אחלאם זיאדאת שהייתה בהריון מתקדם והעלים את גופתה.

04.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רצח את אשתו ההרה והעלים את גופתה

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד אביטל שרוני עולה כי המנוחה - אחלאם זיאדאת  והנאשם  נשואים מזה כשנה, ובמועדים המתוארים בכתב האישום, המנוחה הייתה מצויה בחודשי הריון מתקדמים.

במהלך תקופת נישואיהם הקצרים, שררו בין בני הזוג יחסים עכורים. במועד מדויק שאינו ידוע למאשימה, גמלה בליבו של הבעל ההחלטה להמית את המנוחה על רקע חשדו כי המנוחה רוצה לעזוב אותו ולמנוע ממנו לגדל את הילד שיוולד.

ביום  24/10/2016, הזמין הנאשם חדר בצימר בנצרת עילית ואמר למנוחה כי ברצונו לבלות עימה לילה מחוץ לבית. בהמשך בסביבות השעה 20:16 הגיעו המנוחה והנאשם לצימר ושהו שם כשעתיים. בהמשך להחלטתו להמית את המנוחה, במהלך שהייתם של השניים בצימר, חנק הנאשם את המנוחה למוות, בדרך שאינה ידועה למאשימה, בכוונה לגרום למותה.

עוד עולה כי סמוך לשעה 22:20, יצא הנאשם מהצימר כשהוא נושא את גופת המנוחה על ידיו. הנאשם הכניס את המנוחה לרכב ועזב את המקום. זמן קצר לאחר מכן, הגיע הנאשם לבית אחותו, שבנצרת עילית, בו היא מתגוררת עם בן זוגה וביקש ממנו  מעדר ולאחר שקיבלו לידיו, עזב את המקום. הנאשם העלים את גופת המנוחה וכעבור מספר שעות, שב לבית האחות והתוודה בפניה כי חנק את המנוחה למוות, וכי לעולם לא ימצאו את גופתה.

למחרת, סמוך לשעה 20:00 הגיע הנאשם אל הבית וסיפר בכזב לאמה ולאחיה של המנוחה כי המנוחה נחטפה כמה שעות קודם לכן, בעת שעשו דרכם ברכב מחיפה לנצרת, סמוך לישוב ציפורי. בהמשך הערב, התייצב הנאשם בתחנת המשטרה ומסר בכוונה הודעה כוזבת לפיה המנוחה נחטפה בדרכם מחיפה לנצרת. 
 
בפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

מומלצים