בחירת שמלה לבת מצווה בחמישה צעדים

כהורים, אתם רוצים להעניק לילדה שלכם החוגגת את אירוע המצווה את כל מה שהיא תבקש. הרצון והכוונות הטובות שלכם, לא אומרים שעליכם להשקיע בתקציב ענק לטובת החגיגה.

06.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירת שמלה לבת מצווה בחמישה צעדים

1.מגדירים לילדה תקציב ברור

תוכלו להפיק אירוע בת מצווה מושלם לילדה שלכם גם עם תקציב שתגדירו לה ולכם מראש. התקציב הינו רלוונטי גם בעת שמדובר על רכישת השמלה לאירוע. שמלות לבת מצווה כיום ניתן למצוא במחירים נפלאים ומגוונים, ולא רק בעלויות יקרות.

2.לוקחים בחשבון את הטעם האישי של הילדה

חשוב מאד לזכור לאורך כל הדרך, כי הדבר החשוב ביותר הוא הטעם האישי של הילדה שלכם. ממש כמו עם שמלת הכלה, הבנות החוגגות את אירוע בת המצווה חושבות על השמלה תקופה ארוכה עוד לפני הגעת מועד החגיגה. המשמעות היא שמדובר ממש על הגשמת חלום בעת שמדובר על השמלה המדוברת, כך שחשוב לעשות הכל על מנת להגשים את חלומה. כהורים, תוכלו לייעץ לה ולכוון אותה לשמלה מחמיאה יותר והולמת יותר, אך חשוב לנסות להתאים את עצמכם אליה כמה שיותר.

3.לפני רכישת שמלה לבת מצווה, מלקטים המלצות

אז איפה בעצם רוכשים את השמלה לאירוע? מאחר ומדובר על אירוע כל כך חשוב שנערך רק פעם אחת בחיים, הרי שעליכם לעשות בחירה מנצחת בלי מקום לטעויות. המון אמהות תוהות בשאלה היכן רוכשים את השמלה לאירוע, ועל מנת להעלות את הסיכויים כי הילדה תהיה מרוצה, לא חוששות אמהות רבות ללקט המלצות. הדרך הטובה ביותר היא לדבר עם אמהות של החברות של הבנות שכבר חגגו את אירוע המצווה, ולשאול אותן אודות מקומות מומלצים לרכישת השמלה.

4.מגיעים להתרשם מהדגמים הרלוונטים

לאחר שקיבלתם המלצות אודות מקום לרכישת שמלות לבת מצווה, הרי שאפשר להגיע ולהתרשם מהדגמים הקיימים המוצעים לכם. לבטח תראו דגמים רבים הכוללים עיצובים, טקסטורות ומחירים שונים. מאחר וכבר הגדרתם תקציב לילדה, תוכלו להתפקס על סקטור מסוים של שמלות וכך לקדם את הבחירה שלכם. בחנויות המוכרות את השמלות תזכו לקבל יחס נפלא ואישי, תוך הרצון למצוא לכם את השמלה המושלמת לילדתכם.

5.מתחדשים בשמלה חדשה

כעת, כל שנותר הוא להתפקס על שמלה אחת ולרכוש אותה. בעת שהילדה שלכם תראה את השמלה החביבה עליה, היא תדע לזהות את ההתרגשות הגדולה שתסמן לה שאכן מדובר על השמלה שלה. בקרוב מאד היא הולכת לקבל את כל המשפחה והחברים באירוע המרגש שלה, עם השמלה הקסומה שלה. מזל טוב!

המאמר באדיבות שלי שכטר, מעצבת שמלות לבת מצווה: http://www.shellystyle.co.il

שמלת בת מצווה

תגובות

מומלצים