למה חשוב לשים לב בטרם רכישת ציוד למספרה?

אנשי המקצוע בתחום הספרות ועיצוב השיער יודעים שיש דברים בעולמם ובעבודתם שאינם משתנים במשך שנים, משום ששיער גוזרים ומעצבים תמיד בשיטות מסורתיות מסוימות, שאליהן נוספות שיטות מודרניות חדשניות שמלוות בחומרים מתקדמים.

07.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למה חשוב לשים לב בטרם רכישת ציוד למספרה?

אבל הבסיס הוא אותו בסיס לעבודה, וזה מה שמקל עליהם לבחור ספקים לציוד למספרה שלהם לאורך השנים. רוב מעצבי השיער לא מחליפים בקלות ספקים אם הם מוצאים את היבואנים והספקים שלהם, ואולי יסכימו מדי פעם לנסות משהו חדש או להחליף אותו במוצר משופר יותר, אבל זאת תהיה התנסות רק בעקבות המלצה של הספק הקבוע שלהם שינסה להוכיח להם שיש אכן משהו חדש וטוב יותר בשוק. בדרך כלל לספרים יש עקרונות משלהם שלפיהם הם בוחרים ציוד למספרה.

אמינות, אחריות, מהירות באספקת ציוד למספרה

אי אפשר אף פעם לצפות מתי תגיע לקוחה שתבקש טיפול מיוחד שיגמור חומרי עבודה מסוימים דווקא כשלא ציפו לכך, ולכן מעצבי שיער תמיד מחזיקים מלאי מספיק של כל מה שנחוץ להם במחסן. עם זאת, תמיד יכול לקרות שיזדקקו לחומרי עבודה מהר ובלי שהיות מיותרות, ולכן הספקים שלהם חייבים להיות קשובים ולמלא את הבקשות במהירות נוחה יחסית ובזמינות גבוהה. כמו כן, כאשר חומרים מסוימים נחוצים לעבודה השוטפת יעבדו עם ספקים שיכולים לעמוד בהבטחות שלהם ולספק אותם בצורה שוטפת ובמחירים נוחים. רצוי אפילו במבצעים או בעסקות חבילה נוחות לכל הצדדים, כך שיוכלו לעמוד במחויבות שלהם ללקוחות. בדיוק כמו שלא משאירים מכולת ללא אספקת מזון, לא משאירים מספרה ללא ציוד מספרה מספק, כמו צבעים, חומרי הזנה לשיער או סלסול. ספק שאינו יכול לעמוד בהבטחות שלו כנראה שלא יוכל לעבוד אתכם בצורה סדירה מבלי לגרום לתקלות ולעיכובים.

תקינות הציוד

ציוד למספרה חייב להיות יציב בדרך כלל ועמיד נגד הבלאי והשחיקה שלו עם הזמן. הכיסאות עוברים טלטלות, כוונונים מחדש, הטיות וסיבובים שונים. המתקנים לשטיפה ולרחצה גם הם נמצאים בשימוש מוגבר. כל המתקנים האלה חייבים להיות מתוצרת יצרנים אמינים ומובילים בשוק, שיש להם אבא ושם טוב, כך שיוכלו גם לחזור אליהם לתיקונים שונים בעת הצורך ולקבל אחריות או ביטוח נגד תאונות ותקלות. אם אינכם מכירים את שמות היצרנים בדקו אותם בעצמכם ובקשו לפחות תקופת ניסיון כדי להחליט. ככל שתקבלו יורת אחריות וככל שתדעו על היצרן יותר תוכלו להחליט בצורה חיובית יותר על איכות המוצר ואמינות הציוד למספרה.

ציוד למספרה

תגובות

מומלצים