הגדלת חזה בצפון מנתחים מובילים מחירים משתלמים

הניתוח הפלסטי הכמעט נפוץ ביותר בישראל הוא ניתוח הגדלת חזה. מה שהופך אותו למבוקש מאוד הוא התוצאות האסתטיות והנשיות מאוד כמו גם הטכניקות המאוד מתקדמות שמתפתחות כל הזמן

08.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
הגדלת חזה בצפון מנתחים מובילים מחירים משתלמים

כדי למזער נזקים וכדי לאפשר כמה שיותר פתרונות למי שאינה רוצה ניתוח שכרוך בסיכונים רבים.

היום ניתוחי הגדלת חזה פופולאריים מתאפשרים גם בזכות חתכים קטנים מאוד יחסית, או טכניקות מתקדמות שהרופאים המנתחים המובילים בארץ הם בדרך כלל המיומנים ביותר ביישום שלהן.

כדאי מאוד לעשות, אם כך, סקר שווקים מתקדם כדי להבין מה הולך בשוק הניתוחים הפלסטיים וכיצד אפשר לעבור ניתוח שכזה בכמה שפחות סיכונים או הגבלות גופניות לאחר הניתוח.

מציאת מנתחים מובילים בצפון

חלק מהניתוחים הפלסטיים יכולים להיערך בהשתתפות של קופות החולים והביטוחים המשלימים, וכדאי מאוד לבדוק לפני שעורכים סקר מחירים מה נותנת לכם קופת החולים שלכם בביטוח המשלים. המנתחים המובילים ביותר בדרך כלל גם גובים מחירים בהתאם, אבל רק לאחר פגישה אתם, בדיקות הנדרשות ממך ובחינת המצב תוכלי לדעת עד כמה המחיר יהיה יקר או זול. תתפלאי לדעת שמחיר הניתוח להגדלת החזה לא חייב לעלות כל כך ביוקר כאשר הוא נערך בתנים מתקדמים ובטכנולוגיה חדשנית. יש היום חומרי מילוי חדשניים לחלוטין שאינם מחייבים את פתיחת החזה כולו, אבל כאמור רק רופא ומנתח פלסטי מיומן שיבדוק אותך יוכל לתת לך הערכת מחיר מדויקת ויסקור לפנייך את האפשרויות שמתאימות למצבך הרפואי ולמבנה גופך.

מחירי ניתוח להגדלת החזה

מחירי הניתוחים בישראל נעים מ-10,000 שקלים עד 25,000 ש', תלוי בגודל ובסוג הניתוח, במומחיות הרופא וסוג השתל שתבחרי. שתלי סיליקון יקרים יותר כמובן, בגלל איכותם  ולכן הם יהיו היקרים ביותר. שתלי מי מלח יהיו זולים יותר ותוכלי לעבור את הניתוח אצל מנתח שאינו מפורסם עדיין ויכול להיות שמכיוון שירצה לצבור ניסיון הוא יוריד את המחיר ותצאי נשכרת מכך.

המחיר היקר ביותר לניתוח הגדלת חזה הוא מחיר שתלי מקרוליין שהם יקרים אף יותר משתלי סיליקון. גם בשתלים עצמם המחירים נעים לפי הפירמה ואיכות השתלים וכאן תצטרכי להתייעץ עם הרופא ולבדוק את יכולתך.

לשתלים עצמם יש מחיר לפי צורתם הפופולרית, משתל עגול ועד שתל טיפה אבל קשו רגם לצורת השד ומבנה החזה שלך ולפי חוות דעת מקצועי של המנתח. בכל מקרה, על מוניטין ומקצועיות משלמים יותר בדרך כלל ולכן קחי זאת בחשבון כשאת פונה לרופאים מנתחים מובילים בצפון.

הגדלת חזה בצפון

תגובות

מומלצים