פוענח הרצח של המנוח ענאן חכרוש

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד קטין תושב האזור בגין רצח המנוח ענאן חכרוש ז"ל  וכן ביצוע עבירות של נשיאת והחזקת נשק, יריות באזור מגורים והיזק בזדון לרכב.

11.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פוענח הרצח של המנוח ענאן חכרוש

אחרי צוי איסור פרסום, פוענח הרצח של ענאן חכרוש בן ה 48 מכפר כנא שנמצא ירוי ברכבו בשבת 19-11-2016, ענאן קרוב משפחה של ניצב ג'מאל חכרוש, ענאן לא היה מסוכסך עם איש ולא היה לו כל רישום פלילי.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אור עולה כי בזמן הרלוונטי לכתב האישום, התגורר הנאשם, קטין בן 17 יחד עם אמו (שהינה אלמנה) ואחיו בקומה התחתונה בבית סבו - אביה של אמו בשכונת ח'לה בכפר כנא.

המנוח ענאן חכרוש ז"ל, התגורר אף הוא בשכונת ח'לה בכפר כנא. ענאן שהיה חשמלאי במקצועו, נהג לעזור למשפחה , ובין היתר ביצע עבודות חשמל בביתם ללא תמורה.

בתאריך 19.11.16, בשעות הבוקר, הגיע ענאן לבית על מנת להתקין מונה לדוד החשמל של הבית. המנוח  התקין את המונה, בסיועו של הנאשם ולאחר שסיים, התקשר לבתו והודיע לה שהוא יוצא לדרך לאסוף אותה מביתם.

בשלב כלשהו, עובר לארועים שיתוארו להן, ומסיבה שאינה ידועה למאשימה, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה להמית את המנוח, מבלי שקדמה לכך התגרות מצד המנוח. על מנת לממש את זממו, הצטייד הנאשם באקדח אותו החזיק ללא רישיון . עת יצא המנוח מהבית, ארב לו הנאשם במטע הזיתים, אשר נמצא בסמוך לבית ומשקיף על הדרך היחידה המובילה מבית הנאשם לבית המנוח.

סמוך לשעה 10:20,  יצא המנוח מהבית ברכבו , וחלף בכביש הסמוך למטע. הנאשם שהבחין במנוח נוהג ברכבו, ירה לעבר המנוח שלוש יריות מן האקדח במטרה לגרום למותו.

אחת היריות שירה הנאשם פגעה במנוח, בחלק האחורי של ראשו. רסיסי הקליע חדרו למוחו של המנוח וגרמו למותו, בו במקום.

ירייה נוספת פגעה בדלת הרכב וירייה שלישית חדרה דרך חלון הנוסע הפתוח ופגעה בשמשה הקדמית של הרכב. 
לאחר הדברים האמורים נמלט הנאשם מן המקום רגלית, ובדרכו הסתיר את האקדח.

לאחר כשעה ומחצה במהלכה הנאשם נע והסתתר באיזור כפר כנא, התקשר הנאשם לאמו , אשר באה ואספה אותו ברכבה משכונת "בנה ביתך" בכפר אל זירת הרצח, שם העמיד פנים כי הוא אחד מעוברי האורח שנקלעו למקום.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הקטין עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו .

זירת רצח חקרוש ז"ל

תגובות

מומלצים