בחירת אוהל נכון לאירוע

עריכת אירועים באוהלים הפכה לעניין פופולרי, בעיקר בשל הנוחות והמהירות שבה ניתן לייצר באמצעותם "אולמות" יעילים ויפים, ממש "יש מאין".

11.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירת אוהל נכון לאירוע

כל שטח תחת כיפת השמיים, בין אם זה על חוף הים או בשדה פתוח- יכול להפוך למקום אירוח מסודר ומאורגן, המכיל אורחים רבים בנוחות ובכל מזג אויר והכול תוך שעות ספורות. בהתאם לאירוע שאותו אתם מעוניינים לקיים, כך מומלץ שתבחרו את האוהל להשכרה, שייתן לכם מענה מדויק לאירוע שלכם. בחירת אוהל נכון לאירוע תאפשר לכל המוזמנים אליו ליהנות ולהתארח, כאילו הגיעו לאולם אירועים של ממש, בכל עונות השנה.

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים אוהל להשכרה

ראשית כל מגדירים לעצמנו את מאפייני האירוע שלנו, לפי מספר קריטריונים:

1. כמות האנשים- בחירת אוהל נכון לאירוע מתחילה קודם כל בגודל האירוע. תרצו שלכל המוזמנים שלכם יהיה מקום, שתהיה תחושה של מרווח ולא של דוחק.

2.  העונה בשנה שבה מתקיים האירוע- כאשר מתכננים כנס עובדים, למשל, באמצע חודש פברואר- זה שונה מאוד מלארגן את אותו סוג האירוע ממש, בחודש אוגוסט. ניתן להזמין אוהלים המתאימים לעונות השנה- אוהלים נגד גשם ותנאי מזג אויר קשים- או אוהלים שמטרתם לתת צל נגד השמש. הרעיון הוא, כמובן, להקל על האורחים, בין אם הם עלולים לסבול מהקור, או מהחום.

3. סוג האירוע וסידורי הישיבה- במידה ואתם מקיימים אירוע שבו תהיה תזוזה רבה של האנשים- לדוגמה מסיבה שבה יהיו ריקודים- חשוב שהאוהל יהיה פתוח וללא עמודי- אמצע. לעומת זאת, אם מדובר בכינוס לשם הרצאה שבה המתארחים יהיו במצב ישיבה במרבית הזמן- הנושא פחות קריטי.

4. מאפייני האירוח עצמם- האם מדובר באירוע שיכלול קייטרינג- שאז, בנוסף לאנשים המוזמנים, תצטרכו גם להשאיר מקום גם לשולחנות גדולים עם האוכל, ולריהוט לאירוח כמו כיסאות סביב שולחנות, הדורשים מיקום ומרחב שונים מאשר, למשל, אירוח בסגנון "שאנטי", היכול להתקיים על מזרונים ופופים.

כיצד אפשר לייעל ארגון והפקת אירועים תחת אוהלים, ולהתעסק באירוח בלבד?

כיום בכל חברה להשכרת אוהלים וציוד לאירועים, ניתן להזמין בנוסף למבנה עצמו, כלומר לאוהל, גם את כל הנדרש לאירוח. בחירת אוהל נכון לאירוע היא החלק החשוב ביותר, כאשר מקיימים כינוס שהוא במקום שאיננו בנוי ומסודר, וללא ספק נותנת תחושה של אולם מאורגן ונעים. עם זאת, כדאי לחשוב כיצד תוכלו להקל על עצמכם בזמן האירוע עצמו: תוכלו למשל לשכור את כל הריהוט הדרוש עבור סידורי הישיבה, החל מהכיסאות ועד למזלגות. הרעיון הוא שלא תצטרכו לאסוף ציוד ממקורות שונים ולהתעסק בהחזרתם לכל מי שהשאיל לכם אותם, ולנקות את הכול בסוף היום. חברות להשכרת ציוד אוספות אותו כפי שהוא, כשהאירוע מסתיים ומבלי שתאלצו לעמוד ולשטוף כלים. הפקת אירוע תחת אוהל עשויה להיות נעימה ופשוטה הרבה יותר ממה שחשבתם, כשהמטרה היא שאתם כמארחים- תורידו מהצמכם את טרדות הארגון, ותוכלו לארח בשלווה וליהנות מהאירוע.

לביקור בפורטל השכרת ציוד לחץ כאן

אוהל

תגובות

מומלצים