בחירת מדריכי טיולים למרוקו

מרוקו זוהי מדינה שעברה הרבה מאוד תהפוכות היסטוריות וקבלה את השפעתם של תרבויות רבות ושונות זו מזו, כמו מהשבטים המקומיים, מספרד המדינה השכנה, הכיבוש הצרפתי והעולם האפריקאי.

14.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בחירת מדריכי טיולים למרוקו

כל אלו הפכו את מרוקו למארג תרבותי ייחודי ומעניין המתחבר יחד לנופים המדהימים שיש למרוקו להציע למטייל. ישראלים רבים בוחרים לטייל דווקא במרוקו. כמובן שכאשר מתכננים טיול שכזה יש לשים דגש על בחירת מדריכי טיולים למרוקו מנוסים ומקצוענים המכירים את מרוקו היטב והם יתכננו עבור המטיילים את המסלול האידיאלי של טיול בשבילים המתפתלים של התרבות ושל הטבע במרוקו.

האם אפשר לטייל בלי מדריך?

אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם אבודים במדבר או חסרי אונים במקומות הזרים לכם במרוקו, עשו טובה לעצמכם ואל תוותרו על בחירת מדריכי טיולים למרוקו. המדריכים המקצועיים יעניקו לכם את הביטחון המושלם בטיול בהכירם היטב את השפה המקומית ואת המנטליות של תושביה. מלבד התכנון של מסלולי הטיול. הם ידעו גם לספר לכם על ההיסטוריה של מרוקו ועל הרבה נפלאות טבע שנמצאות בה. המדריך גם ייטיב לפרוש בפניכם את אופייה של התרבות המרוקאית על שלל הזהויות שבה, את המטבח בעל הצורות הרבות והייחודיות את העולם הספרותי העשיר וכמובן גם את המוסיקה המקומית המקסימה.
מדריכים מקצועיים יוכלו לסייע לכם במידה ואתם מחפשים טיול למרוקו בסגנון לשומרי מסורת.

היכן תטיילו במרוקו?

את החוויה המרוקנית ניתן לחוות בצורות רבות ושונות. אלו שאוהבים טיולים אתגריים יוכלו ליהנות מטיולי ג'יפים על אדמת מרוקו, ישנה אפשרות לחוות את המדבריות שבמרוקו ולצפות על הארץ היפהפייה הזו מזווית אחרת ומאתגרת. אלו שמחפשים טיול מתון שיכול להתאים גם למשפחות יוכלו ליהנות מטיול בו ילמדו רבות על מרוקו ועל התרבות שלה.
כדאי לסייר בשווקים הססגוניים שבמרוקו, זוהי חוויה מיוחדת שלא כדאי לפספס אותה. בשווקים של מרוקו יש הכול! תכשיטים, תבלינים, עורות, שיקויים שונים ועוד – ועוד. אם תצליחו להגיע לשוק של מרקש, לא תאמינו למראה עיניכם. זהו שוק שנראה כלקוח מהספרים ההזויים ביותר... תוכלו לפגוש שם רקדנים, להטוטנים, קוראי עתידות, מספרי סיפורים וגם מוכרים אדיבים וחרוצים. בקיצור, הסיורים במרוקו הינם מלאי צבע וניחוחות מרתקים.

מתי כדאי לטייל במרוקו?

העונות בהן מומלץ ביותר לטייל במרוקו הן עונת האביב ובתחילת הקיץ. ברצועת החוף יוכלו המטיילים ליהנות ממזג אוויר נוח ונעים בכל עונות השנה. באזורים הנמוכים של מרוקו כדאי לטייל בין אוקטובר לאפריל. באזורים הגבוהים והמושלגים של מרוקו לא מומלץ לטייל בעונת החורף.  לעומת זאת, האזור המדברי יתאים מאוד לטיול חורפי ולא יתאים כלל לטיול בעונת הקיץ.
לייעוץ בחינם עם מדריך מקצועי בקרו באתר טיולים מאורגנים למרוקו עם ג'קי.
קצת מידע על מרוקו:
טיסה מתל אביב למרוקו נמשכת שבע שעות. (כולל עצירת ביניים ומעבר בין הטיסות)
המחירים להשכרת רכב במרוקו אינם זולים. ישנם ערים בהם יש תחרות ואולי המחירים שם זולים יותר.
רוב החנויות במרקש פתוחות ארבע שעות בבוקר (8:00-12:00) וארבע שעות אחה"צ (2:00-6:00)
עם מדריך מנוסה צפויה לכם טיול מהנה!

בחירת מדריך טיולים למרוקו

תגובות

מומלצים