זאהי ח'ניפס בין מצטייני כרמל

הערכה ופרגון הדדי בין העובדים הביאה לבחירתה של נבחרת המצטיינים של בית החולים כרמל, אנשים של מצוינות ומקצוענות מצילה חיים, בין המצטיינים האח זאהי ח'ניפס מהמחלקה הקרדיולוגית.

18.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 זאהי ח'ניפס בין מצטייני כרמל

הם הוזמנו בהפתעה מבלי שידעו למה הם מוזמנים אבל כשראו את בקבוקי היין על השולחנות בשעת בוקר מוקדמת הם התחילו להבין שכנראה מדובר בחגיגה עבורם.

נבחרת מובילה של אנשים שעושים מעל ומעברמצטייני בית החולים כרמל לשנת 2016 הוזמנו להנהלת ביה"ח כשהם מלווים במנהלים האישיים שלהם וההפתעה היתה מושלמת.

מחטיבת המינהל נבחרה תמי שומר מהרשומות הרפואיות כמצטיינת ביה"ח. האח זאהי ח'ניפס נבחר כמצטיין מאגף הסיעוד. צוות או"ש ומחשוב בניהולה של שושי לבבי נבחר כצוות המצטיין . ופרופ' משה אפרת מנהל היחידה למחלות זיהומיות במחלקת ילדים נבחר כמצטיין מנכ"ל.

" יש כאן נבחרת מובילה של אנשים שעושים מעל ומעבר, אמר באירוע מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג. קראנו את ההמלצות עליכם אתם בהחלט ראויים להצטיינות ואתם עושים הכל כדי לחזק את בית החולים".

את האירוע כיבדו בנוכחותם סגן מנהל ביה"ח ד"ר גיל לביא, ד"ר זאב גולדיק יו"ר ועד הרופאים, פנינה וולף יו"ר ועד העובדים, סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל, אהוד פקלר מנהל משאבי אנוש, דלית פינטל מנהלת הסיעוד ועוד אורחים וחברי הנהלת ביה"ח.

שלומית אלזון מנהלת הרשומות הרפואיות בביה"ח אמרה על תמי שומר שנבחרה כמצטיינת כי ידה בכל והכל בידה." תמי שולטת בכל חומרי הארכיון והרשומות יש בה המון חמלה והיא בולטת במצוינות שלה . תמי עברה "שרשת חיול" כעובדת, מרגע קליטתה במחלקה למדה את מכלול המטלות במחלקה. כעובדת ארכיון, כאחראית מדור תיעוד רפואי, הוכשרה באופן מקומי לסימול וקידוד אבחנות. במהלך ההכשרות וגם כיום נדרשת תמי לעבוד בשיתוף פעולה עם גורמים רבים בבית חולים. קהל רב של מטופלים לקוחות פנים וחוץ שפונים לבקש העתקים ותיעוד מהרשומה הרפואית - כולם זוכים מתמי  ליחס אדיב, מנומס, מכבד ומתחשב. תוך מתן פתרונות מעשיים מקצועיים להשגת המטרה ולתת שירות מקצועי ואמפטי ".

מרינה פלדמן מנהלת הסיעוד במחלקה הקרדיולוגית אמרה על האח המצטיין זאהי ח'ניפס כי מבחינתה הוא פותח את רשימת האנשים במחלקה כמי שיש לסמוך עליו הוא יודע לקחת אחריות, הכל ברוגע ובנועם והוא מצטיין בכל מטלה אמרה מרינה.

במהלך השנים בלט זאהי במקצועיות בשאיפה למצוינות ובאיכות הטיפול. הוא חרוץ, נעים הליכות ושרותי ביותר. זאהי חינך ומחנך בתפקידו כמדריך קליני צוות סיעודי אשר נקלט למחלקה וסטודנטים לסיעוד אשר מצביעים על רמת שביעות רצון גבוהה ביותר מהדרכתו.

בבית חולים מוביל זאהי ושותף בצוות מדריכי החייאה של בית החולים, הוא תורם מזמנו ועושה את עבודתו במקצועיות גבוהה ואנושיות רבה. כמו כן זאהי מוצב בשעת חרום כמנהל אתר ובמסגרת זו עושה את תפקידו ברצינות ואחריות רבה תוך העמקה וידיעת החומר.

כצוות מצטיין נבחר צוות או"ש ומחשוב של ביה"ח בניהולה המוצלח של שושי לבבי.

סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית אמרה כי למחלקת או"ש ומחשוב יש צוות נהדר כולם מצטיינים וזמינים ולכן החלטנו לתת לכם את פרס ההצטיינות כצוות. "אתם צוות משולב בכל, תמיד מגיעים עם פתרונות יצירתיים אתם גוף וצוות מוביל בכל הכללית ועבודות המחקר שלכם מתפרסמות בכנסים מקצועיים בכל רחבי הארץ. לא אחת אנחנו נתקלים בבעיות מסוגים שונים הקשורות לעבודה בסביבת המחשב.

ההיענות לעזור, היחס המכבד, המקצועיות, היעילות והשקט בהם עושה היחידה את עבודתה ואת מנהלת היחידה שושי לבבי כצוות ראוי לשבח וציון. עלו והמשיכו בדרך זו ".

פרופ' גיורא פילר מנהל מחלקת ילדים אמר על מצטיין המנכ"ל פרופ' משה אפרת כי מדובר באדם ורופא עם נתינה אינסופית. הוא עונה לכולם בכל שעה ועל כל שאלה בסבלנות אין קץ ובמסירות יוצאת דופן.

פרופ' אפרת הוא איש של הוראה וידע וזה תענוג גדול לבית החולים שיש לנו אותך " אמר פרופ' פילר.  פרופ' משה אפרת עובד בשירותי בריאות כללית ובכרמל שנים רבות כמומחה לרפואת ילדים ולמחלות זיהומיות. הוא מצטיין בכל תחום של העשיה. הידע המקצועי שלו הינו ראוי להערצה ולא לחינם נדבק בו הכינוי "טקסט בוק אנושי". הוא אוהב להעניק ולשתף ידע זה. הוא אחראי על הוראה והנחיה מצטיינת וארוכת שנים של מומחים, קולגות, מתמחים, סטודנטים אחיות ועובדים פרא-רפואיים.

פרופ' פילר עדכן כי כבר שנים רבות אחראי פרופ' אפרת על כתיבת בחינות ברפואת ילדים מטעם הפקולטה לרפואה של הטכניון והוא עושה זאת ביסודיות ובאיכות גבוהה מאוד. מעבר ליכולותיו המרשימות בקליניקה וברפואה פרופ' אפרת הינו חוקר מצליח מטעם הטכניון, מפרסם מאמרים רבים, מוזמן להרצאות ולכתיבת פרקים בספרים, וללא ספק מהווה מקור להצטיינות אישית ושל מחלקת הילדים כולה. הוא מרצה מצטיין בטכניון והסטודנטים לרפואה מוקירים ומעריכים אותו שנה אחר שנה".

אהוד פקלר מנהל משאבי אנוש הודה לכל המצטיינים וציין כי הם נבחרו  מתוך עשרות מועמדים בבית החולים שהומלצו וכי מדובר בבחירה נכונה ומצוינת.

"אתם מקור גאווה לכולנו ואנו מודים ושמחים בהצטיינות שלכם סיכם מנהל ביה"ח ד"ר גולדברג.

ריכזה והפיקה את בחירת המצטיינים חגית קרסו אחראית פיתוח משאבי אנוש בביה"ח.

צוות המצטיינים יוזמן לאירוע הוקרה מיוחד שייערך עבורו בקרוב מול כל פורום עובדי ביה"ח כרמל.

מצטייני כרמל

בצילום מצטייני כרמל 2016, צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים