לאן נעלמה תחנת האוטובוס בחלת עלי?

לא כל כך נעים לראות ילדים ומבוגרים ממתינים לאוטובוס במקום בו הייתה תחנה בעבר שהמועצה השליכה לזבל, חברת האוטובוסים, סופרבוס: "אנחנו לא אחראים לשום דבר שקשור לתחנות".

19.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לאן נעלמה תחנת האוטובוס בחלת עלי?

פינת תלונות הציבור שמגיעות לפורטל הכרמל רבות ורובם צודקים ומרגיזים בעיקר, אבל יש את היוצא דופן בתלונות, זו תחנת אוטובוס שהייתה קיימת בשכונת חלת עלי בדליה ומשם מצאה את מקומה עם תחנות אחרות באזור מגרש הכדורגל של דליה וחלק מהתחנות אפילו הועברו לשטחים פרטיים באזורים שונים של הכפר.

חשוב לציין שכל תלונה נבדקת ומטופלת בכל הדרגים, אבל לראות אטימות בצורה בה נוהגת מועצת דלית אל כרמל זה לא נמצא באף מקום ובעיקר אין להם תשובות חוץ מלבקר את הציבור שמתריע על המפגעים.

לתלונת הציבור שנשלחה למערכת ולתגובת חברת האוטובוסים

תושבת דליה: "התלונה לגבי תחנת אוטובוס בחלת עלי, למערכת פורטל הכרמל שלום רב, אני אם לילדים שגרה בשכונת חלת עלי, שכואב לי כל יום לראות את הילדים עומדים מתחת לגשם ללא מחסה בדרך לבית הספר, הייתה תחנה מול הבית של פארס זאהר חלבי, בגלל העבודות בכביש עקרו את התחנה והעבירו אותה לא ברור לאן, פניות רבות היו למועצה המקומית בדליה, הבטיחו למצוא פתרון, בעניין מעורב גם ראש המועצה רפיק חלבי שהבטיח אישית להחזיר את התחנה למקומה, עד עכשיו כאילו שאני מדברת אל הקיר, לא בחברת סופרבוס ולא במועצה עושים משהו".

"אתם הכתובת האחרונה שלי, בטוחה שתעשו משהו בנדון, כי אתם חזקים, אשמח מאוד מאוד מאוד שתשימו קץ לביזיון הזה ויחזירו את התחנה בשני הכיוונים, המצב הקיים מקשה על נשים בהריון קשישים ונכים, תודה רבה".

תגובת חברת סופרבוס: "אנחנו לא אחראים לשום דבר שקשור לתחנות, מעבר לעובדה שאנחנו צריכים לעצור במידה וקיימת תחנה בקו שלנו, כל נושא התחזוקה של התחנות והמיקום שלהן, השמירה עליהן, התחזוקה השוטפת, הכל בידי המועצה המקומית".

"לגבי התחנה הספיציפית הזו בחלת עלי זו פעם ראשונה שפונים אלינו".

תחנות אוטובוס

תגובות

מומלצים