ההבדל בין הובלות קטנות לגדולות

כל אחד מאתנו זקוק מידי פעם לשירותי הובלות. לעיתים מדובר בהובלה של פריט אחד כמו מקרר או מכונת כביסה ולעיתים מדובר בהובלה גדולה ומורכבת של תכולה שלמה של בית, עסק או משרד.

20.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ההבדל בין הובלות קטנות לגדולות

ההבדל בין הובלות קטנות לגדולות הוא הבדל משמעותי הן מבחינת המורכבות של ההובלה, טווח הזמן לקבלת השרות וכמובן גם המחיר. אך בכל מקרה, תמיד חובה לבחור בחברת הובלות אחראית ומקצועית המנוסה בעבודות הובלה ומבטיחה שירות אחראי, אמין, זמין ויעיל.
ההבדל בין הובלות קטנות לגדולות

הובלות קטנות

הובלות קטנות הן הובלות של מספר פריטים קטן בהן אין צורך בדרך כלל בצוות גדול של סבלים. סבל אחד או שניים יצליחו לבצע את המלאכה במהירות וביעילות. מדובר לדוגמא בהובלות לסטודנטים או בהובלה של רהיט אחד כמו ספה, ארון וכדומה. את ההובלות הקטנות לא צריך בדרך כלל להזמין בטווח ארוך של זמן כמו בהובלות גדולות, כי הובלות גדולות אורכות הרבה זמן ולעיתים זה עשוי להעסיק את הצוות למשך יום עבודה שלם. לכן כדי לשריין יום מסוים, יש לסכם זאת די זמן מראש על מנת לקבל את השירות במועד. לעומת זאת כאשר מדובר בהובלות קטנות, אין מה למהר. חברות ההובלה מסוגלות להעמיד את הרכב ואת הסבל גם בהתרעה קצרה של זמן. מובן שגם המחיר יהיה בהתאם לעבודה ולא מדובר בסכום גבוה מאוד.

הובלות גדולות

כאשר מדובר בהובלות גדולות העניין סבוך פי כמה וכמה. אם אתם נעולים על תאריך מסוים עליכם למצוא חברת הובלות מיד כאשר אתם יודעים את התאריך הסופי שלכם. הזדרזו מאוד כי קשה מאוד למצוא חברת הובלות שתהיה פנויה בדיוק בתאריך בו בחרתם. מלבד זאת כאשר מדובר בהובלות גדולות יש צורך בהיערכות רבה מראש גם מבחינת האריזה ופירוק הרהיטים שבבית. ישנן חברות הובלה המציעות גם את השירות הזה הן של אריזת חפצי הבית ודאגה לקרטונים לצורך כך והן לפירוק הרהיטים ולהרכבתם ביעד החדש. מובן שחברת הובלה מקצועית תעמיד לשם כך צוות מיומן שיודע לבצע את המלאכה כראוי וכנדרש.

בדרך כלל יבוא נציג מטעם חברת ההובלות לבקר בבית ממנו תתבצע ההובלה. המטרה בביקור היא רק לטובתכם. בביקור יתרשם הנציג מהעבודה הצפויה ויתכנן את אופן הביצוע, כמו את מקום החנייה של המשאית, אופן השינוע של הרהיטים הכבדים ושל מוצרי החשמל, כמו כן תיבדק האפשרות להעביר את הכול דרך המעלית וכאשר אין אפשרות כזאת תיבדק אפשרות חילופית של העברת התכולה מהבית אל המשאית באמצעות מנוף. המנוף מסוגל להעביר דרך החלון או דרך המרפסת ישירות אל המשאית את הציוד שאין אפשרות להעביר דרך חדר המדרגות.

למדנו כי ההבדל בין הובלות קטנות לגדולות הינו הבדל משמעותי ביותר. אך בבחירת החברה המקצועית לכל סדר גודל של הובלה חייבת להיות בחירה נכונה כי בה אין הבדל. חברת הובלה טובה ומקצועית תדע לבצע את המלאכה במקצועיות, באמינות ובאחריות מלאה!

הובלות

תגובות

מומלצים