יש ספורט בעוספיה

כל ענפי הספורט בעוספיה כיבדו את הזמנת המועצה המקומית והגיעו לקבל אות הערכה, נציגה של שרת התרבות והספורט מירי רגב עופר בוסקילה התבקש לעזור להבאת תקציבים, סרטון

23.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יש ספורט בעוספיה

בעוספיה רוב בתי הספר לספורט פרטיים שמנוהלים ע"י מאמנים מקומיים וגם לא מקומיים, עוספיה אוהבת ספורט בצורה מיוחדת במינה, לאור זה אנו עדים לכמות גדולה של משפחות שמגיעות לכל אירוע בו מעורבים ספורטאים.

בין אנשי המועדונים הגדולים רמי ארכאב מהפועל עוספיה בכדורגל, סלימאן אבו רוכן מאמן כדורעף ומופיד אבו רוכן, חטאר אבו רוכן ונדים מענף הכדורגל, נדים קבלאן אומנות לחימה, סמיח כיוף כדורסל ואחרים רבים ובעיקר בני משפחות שתומכים מאוד בילדים ובמועדונים, רוב ההורים מעורבים אישית בכל מה שמתרחש בספורט בו ילדיהם נמצאים.

בערב נכחה נבחרת נכבדה של מנהלות בתי ספר בעוספיה כולל מנהל אגף החינוך כמאל כיוף, שהיה להם חשוב להגיע ולתמוך בספורטאים ומנהלי המועדונים.

את האירוע כיבד בנוכחותו ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט עופר בוסקילה, שלא דיבר הרבה על מה שמשרדו נותן, אבל הגיע לאחל בהצלחה ולהביע תמיכה בעוספיה.

אירוע ספורט

חסן דבור מנהל אגף הספורט בעוספיה, דיבר על היוזמות החדשות ועל האפשרות לתת לציבור להציע הצעות חדשות ובעיקר סקר בפני הנוכחים את הפרויקטים שהושלמו בעוספיה.

וגיה כיוף ראש המועצה פנה לעופר בוסקילה ואמר:"התקציב של התרבות והספורט בעוספיה הוא לא שווה למה שמשקיעה המדינה בעבריין אחד, אז אנחנו בסך הכל רוצים בעוספיה תקציב של שני עבריינים, בקשתנו להביא למדיניות חדשה למען ילדינו".

צוין שזה תוצאה של החלטות המועצה החדשה שקמה לפני חודש בענייני ספורט והיום זה מפגש ראשון מסוגו למען הספורטאים המקומיים.

 

לסרטון

 {YouTubeVideo id=GW6oiKOfC88}

תגובות

2. عسفيا לפני 7 שנים
كل الاحترام
1. ספורטאי לפני 7 שנים
איו מילים כל הכבוד

מומלצים