השקעות נדל"ן בארה"ב התשובה למחירי הדיור בישראל!

מחירי הדיור הגבוהים במדינת ישראל מקשים על רבים מאתנו לבצע השקעות נדל"ן רווחיות וכדאיות או בכלל לשים את הידיים שלנו על נכס משלנו.

23.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השקעות נדל"ן בארה"ב התשובה למחירי הדיור בישראל!

משום כך, לעיתים נדרש מאתינו למצוא פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסה, והשקעה בנדל"ן אמריקאי היא פתרון האיכותי ביותר בהקשר זה, במאמר זה אסביר בדיוק מדוע כדאי לבחור בהשקעה זו על פני האלטרנטיבות .

כל אחד מאתנו צריך לשאוף לרכוש נכסים משלו, לדיור או להשקעה

בעלות על נכסים משלנו צריכה להיות השאיפה של כל אחד ואחד מאתנו, כשאנחנו צריכים לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורנו מבחינה כלכלית. בישראל למשל, מדובר בהשקעות לא פשוטות כלל – מחירי הדירות מאמירים עם כל שנה שעוברת, וגם אם אנחנו שמים את ידינו על דירה משלנו, לרוב תשלומי המשכנתא ומחירי המחייה מקשים עלינו לבצע השקעות דומות נוספות. נדרש, אם כן, פתרון מקורי בכל הנוגע להשקעות שלנו בנדל"ן- והשקעה בנדל"ן בארה"ב היא הפתרון האיכותי ביותר בהקשר זה.

אם כן מדוע כדאי להשקיע דווקא בנדל"ן בארצות הברית, ומהם היתרונות של השקעה שכזו?

• שוק הנדל"ן הרווחי – שוק הנדל"ן האמריקאי הוא קודם כל שוק גדול ורחב מאוד – מדינה ענקית עם מעל ל-300 מיליון תושבים – ובהתאם להיותה המעצמה הכלכלית המרכזית ביותר בעולם, במרבית חלקיה ארצות הברית היא גם שוק נדל"ן רווחי ביותר, ובעיקר שוק מאוד יציב. לאחר קריסת השוק האחרונה שהייתה בעשור הקודם המחירים עולים בהדרגה בצמיחה בריאה – מה שהופך את השוק הזה לכזה שאפשר להוציא ולהפיק ממנו רווח איכותי יותר ולאורך זמן.

• הזדמנויות רבות בשוק זה  – גודלו העצום של שוק הנדל"ן האמריקאי מאפשר לנו למעשה למצוא הזדמנויות פז רבות ומגוונות. הערים הגדולות ביותר בארה"ב עוברות תהליך של התרחבות בעקבות התרחבות האוכלוסייה וההגירה אליה, ואנשים רבים מחפשים דירות שניתן להשקיע בהן יחסית מעט ברכישה, לשפץ – ולהניב רווח רב בהשכרה או במכירת הנכס.

שוק הנדל"ן האמריקאי הוא עצום, ובהתאם לכך גם האפשרויות הן ממש בלתי מוגבלות

ארצות הברית, מאז היווסדה ועד היום, ידועה כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ובכדי ליהנות מהאפשרויות הבלתי מוגבלות האלה, אתם לא בהכרח חייבים ממש לעבור אל מעבר לאוקיינוס האטלנטי, במקום אתם יכולים להחליט  להשקיע גם השקעת נדל"ן חכמה, דרך אנשי מקצוע הממוקמים בישראל ומתמחים בתחום השקעות זה. כך, תוכלו למצוא את ההשקעה הרווחית ביותר עבורכם ועבור משפחתכם .

השקעות נדלן

תגובות

מומלצים