קצת הסבר לזבל שהדרוזים משליכים לטבע

בימים אלו שהגשם שוטף את היערות והרחובות, האנשים נוסעים בחורשות להנאתם אבל קשה להתעלם מערימות האשפה שמשליכים לחורשות בסביבת דאלית אל כרמל.

24.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
קצת הסבר לזבל שהדרוזים משליכים לטבע

זה זמן רב שאנו כאן בפורטל הכרמל מתריעים ומעלים את סוגיית האשפה הרבה המושלכת ליערות ולטבע ולמקומות ציבוריים, הדבר הקריטי ביותר בכל האזורים, הכביש המוביל לסת שרה מערבית לדאלית אל כרמל ובתקופה האחרונה זה התחיל באזור חורשות המוחרקה.

חשוב לציין וזה מכוון לאותם משליכי אשפה למקומות הציבוריים, לגבי הנזק שגורמת השלכת האשפה לטבע, להבין שבעת השלכת פסולת לטבע אתם פוגעים באיכות המים ששותים והצמחייה וגם בחיות ובטבע שנותן לבני אדם את האוויר ואיכות החיים ללא חיידקים.

בזה שהציבור משליך לטבע אשפה הוא בעצם פוגע בעצמו בפועל ובסובבים אותו ואותם אנשים שרואים את אותם משליכי אשפה ושותקים הם בעצם נותנים יד לפגוע באיכות החיים שלהם ושל כולם.

אשפה אמורה להיות נאספת ע"י הרשות המקומית, על התושבים להיות יותר אחראים ולהתייחס למקום באחריות רבה ועל הרשות להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה למגר את התופעה.

בסופו של יום, אם המדינה מתייחסת אלינו בצורה בה מתייחסים, זה בגלל ההתנהגות ואי השמירה על הבית והסביבה בה מתגוררים.

כמו שאנחנו יודעים לשמור על מקומות מחוץ לכפר ושם לא מזהמים ומשליכים אשפה, גם כאן ניתן להתנהג אותו הדבר, אם שם יש אכיפה וחוק אז למה שכאן לא יהיה אותו הדבר?.

על הדרוזים לשמש דוגמא אישית ולפעול נגד התופעה המכוערת ואז אם נצליח אז יכולים לדרוש שיתנו לנו דרכי גישה למקומות נוספים, במצבנו היום אנו לא שונים מעבריינים ופושעים שגונבים ורוצחים.

המדינה ובמיוחד המשרד להגנת הסביבה לא מפעיל את האמצעים שלו בכפרים שלנו ולא דורש מהרשות המקומית תשובות לערימות האשפה שהולכות ומכערות את הטבע בכניסות לכפרים.

 

אשפה בטבע

תגובות

10. مش فهمان לפני 7 שנים
רפיק צוחק
9. בריאות וסביבה לפני 7 שנים
כשלון המוע צות,,,,
8. חורא לי לפני 7 שנים
דליה
7. אוהב טבע לפני 7 שנים
קבלני בנייה עשירים, מזהמים בפסולת בנייה את היערות
6. רמי לפני 7 שנים
יחס גורר יחס
5. חלבי קוח לפני 7 שנים
זה אנחנו טפשים ומפגרים ומלכלכים
4. תושב דואג לפני 7 שנים
מתנהגים בצורה לא ענינית
3. فهمان לפני 7 שנים
فوضى
2. לא משנה לפני 7 שנים
טבע
1. שומר היערות לפני 7 שנים
עספיא

מומלצים