כוחות איחוד הצלה יוקנעם עוזרים בכל מזג אוויר

לכל תרחיש ואירוע שמתרחש במרחב יוקנעם ומרחב מגידו וכפרי הכרמל ישנם חובשים של איחוד הצלה ראשונים בכל שמעניקים סיוע רפואי בזמן אמת ובעיקר מצילים חיים.

26.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 כוחות איחוד הצלה יוקנעם עוזרים בכל מזג אוויר

תאונות רבות קורות בחורף בגלל אי מוכנות למזג האוויר, ביוקנעם חובש כונן איחוד הצלה היה בדיוק בזמן שנהגת אבדה את השליטה על הרכב והחליקה לתעלה.

חובש איחוד הצלה יוקנעם מיד סייע לנהגת לרדת מהרכב, בדק שהיא בסדר, הנהגת נפצעה קל והייתה בהכרה מלאה, הכונן הזעיק למקום את המשטרה.

פנחס שטרלינג מנהל סניף איחוד הצלה יוקנעם פונה לנהגים להיזהר במזג אוויר חורפי ולנסוע בזהירות.

פנחס שטרלינג מנהל סניף איחוד הצלה יקנעם בשיתוף צוות חובשים של דליה הצליח בשנה האחרונה לתת מענה לעשרות מקרים רפואיים באזור יוקנעם יגור דאלית אל כרמל וישובי מגידו.

פנחס שטרלינג :"אנחנו ערוכים עם הכוננים לטפל בכל אירוע והעיקר להציל חיים, בסניף שלנו מחזיקים אנו באופנולנסים (אופנוע אמבולנס) שבעזרתם מגיעים אנו במהירות אל הפצוע/החולה ומגישים את העזרה הראשונית עד להגעת צוות האמבולנס, כולל רכב שטח הנותן מענה ראשוני ומהיר גם לרוכבי האופניים והטיילים באזורינו".

מי שמכיר טוב את הצוות של המתנדבים שבכל שעות היום והלילה מגיעים לעזור לחולים, מבין עד כמה תרומתם של האנשים האלה חשובה לחברה ולסביבה בה חיים ובמיוחד שהכל בהתנדבות.

התאונה

תגובות

מומלצים