פינות ישיבה לגינה, מתי כדאי לקנות?

כיום כל מי שיש לו גינה פרטית מעוניין להשקיע בפינת ישיבה או פינת זולה. זה מקום שנעים לשהות בו תחת כיפת השמיים יחד עם בני המשפחה וחברים.

26.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פינות ישיבה לגינה, מתי כדאי לקנות?

פינות ישיבה לגינה זה כבר לא מה שחשבתם. הן מעוצבות יותר מתמיד, אטרקטיביות למראה, מסוגננות ועם זאת עלותן לא גבוהה. מומלץ לרכוש אותם דווקא לקראת החורף ולא בשיא עונת הקיץ. לפני בוא תקופת החורף הרשתות השונות מציעות פינות זולה במחירים אטרקטיביים ביותר, לעיתים חצי מהעלות המקורית, כאשר המטרה העיקרית שלהן היא לחסל את המלאי ואתם רק יוצאים מורווחים.

מה מציעה פינת זולה?

פינת זולה יכולה להיות מפוארת במיוחד, עשויה מעץ אורן עץ הנחשב לעץ פופולארי ומשובח ומשמש גם לבניית פרגולות , דקים סוכות מציל ועוד. הפינה כוללת יחידת ישיבה זוגית  עם פוטון, 2 כורסאות ישיבה, שולחן ועוד מרכיבים. ללקוחות קיימת האפשרות לבחור את הכריות במגוון צבעים כמו ירוק, כתום, שמנת, לבן, דוגמאות של פרחים, דוגמאות של פסים, דוגמאות של פילים ועוד. רמת הגימור של פינת הזולה היא גבוהה במיוחד ועל פי סטנדרטים מחמירים ביותר.
פינת הישיבה לגינה בעיקר מציעה לך להנות מהגינה שלך עם משפחה וחברים.

על עץ האורן

מדובר בעץ אורן המגיע היישר מפינלנד. עץ זה עבר הליך של אימפרגנציה, חיטוי, כך שהוא מוגן על הצד הטוב ביותר מפני ריקבון, מזיקים, חדירת לחות ורטיבות, מה שהופך אותו לעץ חסין במיוחד. העץ עמיד בפני כל תנאי האקלים. גם הבדים חסינים בפני מים ואפילו ניתן להסירם ולכבסם במכונת הכביסה.

כיצד לבחור את פינת הזולה הנכונה בעבורכם?

לפני שרוכשים פינת זולה רצוי לברר מה המחיר, מהו וותק החנות ממנה אתם מעוניינים לרכוש את פינת הזולה, האם זוהי חנות בעלת המלצות? חשוב גם לבחור את חומר הגלם ממנו תהיה עשויה הזולה. אחד המומלצים ביותר הוא עץ האורן. הוא משתלב נהדר עם גינה ירוקה, מה שמשווה לגינה מראה חמים. ולבסוף חשוב לזכור! פינות זולה לא קונים בתחילת הקיץ ולא בשיא העונה. התקופה הטובה ביותר לרכוש פינות ישיבה לגינה היא דווקא לקראת החורף, וניתן להגן עליהן באמצעים שונים כמו כיסויים המיועדים ממש לשם כך.

עם האדמה

תגובות

מומלצים