יוקנעם עיר ללא הפסקת הקמת פרויקטים

חונכה בחנוכה למרפאת כללית יוקנעם עמק השלום, מתרגשים יותר כשמקשיבים לפרופסור חן שפירא, ראש העיר יוקנעם סימון אלפסי, שלמה פרי ואחרים, בעיקר אין פרויקט נולד

27.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
יוקנעם עיר ללא הפסקת הקמת פרויקטים

בטכס חגיגי במעמד ראש העיר יוקנעם סימון אלפסי נחנכה המרפאה הרב תחומית שהקימה כללית ביוקנעם
חנוכה דו משמעית השבוע: במהלך ימי החנוכה נערך הטכס הרשמי, בו נגזר הסרט וצויינה פתיחתה הרשמית של המרפאה המרשימה שהקימה כללית בעמק השלום ביוקנעם.

הטכס נפתח בהדלקת נר שלישי של חנוכה על ידי רב העיר מיכאל ועקנין.

חאלד חלבי שממלא תפקיד מנהל אדמיניסטרטיבי במרפאה הרב תחומית ביוקנעם, מביא את ציבור הגולשים להכיר את המרפאה הייחודית, שאמורה לתת מענה ל50 אלף בני אדם מבוטחי כללית.

בין המשתתפים פגשנו את חברי סיעת יוקנעם פלוס במועצת העיר רומן פרס, כרמית חובל טון ואמיתי פוקמן שברכו את הפתיחה ואחלו בהצלחה לצוות.

ראש העיר סימון אלפסי שהיה אחד היוזמים של הקמת הפרויקט היחודי הזה בעיר שלו, משתף אותנו איך הכל התחיל ולמה היה לו חשוב להקים המרפאה הרב תחומית בעיר שלו.

שלמה פרי ששימש מנהל המרחב ואחד היוזמים להקמת המרפאה, נפרד מכללית עם הרבה עשייה וגאווה בחיוך גדול על ההצלחה והיום הוא מאושר כפליים, שלמה אחד הבכירים שנתן והעניק תמיכה רבה לעובדים, בזה שקידם אותם לתפקידים בכירים כדוגמת חאלד חלבי.

פרופסור חן שפירא מנהלת מרחב חיפה גליל מערבי ומרכז רפואי כרמל, לא מפספסת רגע של עשייה למען בריאות הציבור, חן מתגאה בעובדים ובצוותים העובדים בקופה.

בהמשך, הודתה מנהלת המרחב, פרופ' מ"ק חן שפירא לרבים שאיפשרו מימוש החזון של הקמת מרפאה בסטנדרטים גבוהים כל כך ביוקנעם והדגישה במיוחד את תרומתו של ראש העיר מר שמעון אלפסי, שסייע ודחף לא מעט לקראת מימוש הפרוייקט שהצעיד קדימה את הרפואה ביוקנעם והסביבה, על אף קשיים רבים שהתעוררו בדרך.

פרופ' שפירא הדגישה כי המרפאה החדשה היא מימוש החזון בכללית לסגירת פערים ברמת שרותי הבריאות, מתוך השקפה שתושבי הפריפריה זכאים לשרות ברמה ובתנאים שאינם נופלים מזו הניתנת במרכז הארץ. אכן, המרפאה הרב תחומית מעניקה למבוטחי כללית ביוקנעם ובסביבתה רפואה ברמה גבוהה ועם מגוון שירותים גדול ואיכותי.

ראש העיר אלפסי ציין כי המרפאה החדשה היא נדבך משמעותי לרפואה ולבריאות בעיר שמובילה את נושא קידום הבריאות והוא שמח על כי תרם למימוש החלום והחזון. בהקשר זה ציין גם את שיתוף הפעולה הטוב עם אינג' שלמה פרי, מנהל המחוז בכללית עד לפני שנה, שהגיע אף הוא לברך בטכס וסקר את המהלכים שנדרשו על להקמת המרפאה.

מרפאה רב תחומית יוקנעם

המרפאה החדשה כוללת מרפאה ראשונית, מתחם רפואת ילדים עם 4 מומחיות ברפואת ילדים להן תת התמחויות, טיפת חלב, מכון חדיש ומרווח להתפתחות הילד ומרפאה יחודית באיזור לטיפול בהשמנת ילדים.

כמו כן, מופעלת במרפאה רפואה יועצת עם מיטב המומחים במגוון מקצועות הרפואה, כולל מחלקת נשים, שבה יש גם שירות יחודי לגינקולוגית ילדות ונערות.

בתוך זמן קצר יופעל במקום מכון הדמיה חדיש ויפתח מוקד לילה של ביקור רופא.

פרופ' שפירא ציינה גם שהמרפאה הוכנה עם תשתית ממוגנת להפעלת שירות גם בשעת חרום וכי היא נבנתה בתפיסה ידידותית לסביבה, גם בחומרי הבניה וגם בתכנונה כמרפאה ירוקה.

ברכות נשאו גם על ידי ד"ר סוניה כרכבי, מנהלת מינהלת כרמל האחראית על האיזור בכללית וד"ר דקלה אגור, מנהלת המרפאה שהדגישה את התפסיה של צוות המרפאה כמקדמת בריאות ועל כן, פועל בה מרכז סדנאות בריאות מגוונות ויתקיימו תהליכים בתחום הקניית אורח חיים בריא. ד"א אגור גם שותפה בוועדת הבריאות בעירית יוקנעם.

הדובר האחרון היה יצחק מרום סמנכ"ל כללית וראש חטיבת הלוגיסטיקה והתשתיות בכללית.

האירוע המרגש לווה בהופעה בהתנדבות של הזמרת בת העיר שמרית גל, שהקסימה את הנוכחים בשירתה.

 

{YouTubeVideo id=k5pcjx6G8no}

תגובות

5. עמיר לפני 7 שנים
מכון התפתחות הילד
4. דלואנייה לפני 7 שנים
בהצלחה
3. ההבדל לפני 7 שנים
כשראש העיר פנוי לענייני העיר
2. דלאויי לפני 7 שנים
משמח את הלב
1. תושב לפני 7 שנים
כל הכבוד על היוזמה

מומלצים