סחר כיוף וענאן נסראלדין אנשי השנה 2016

אנשי השנה שנבחרו ע"י הצוות המורחב של פורטל הכרמל מתוך רשימה גדולה של מועמדים שבאים מכפרי הדרוזים בכרמל, השנה הבחירה באה על הנתינה לחברה וההעצמה הנשית.

31.12.2016 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סחר כיוף וענאן נסראלדין אנשי השנה 2016

סחר כיוף, תושבת עוספיה, אמא ל3 ילדים במשרה מלאה, נשואה לשמש כיוף, נבחרה כאשת השנה ל 2016, על היוזמות האישיות שלה לקידום הנשים ומתן עזרה לילדים מכיתה א' ומעלה, גם בשעות הפנאי.

שיח' ענאן נסראלדין, תושב דאלית אל כרמל, יו"ר עמותת אכפת לי מהכרמל נקי, נשוי ואבא לשלושה ילדים, מוביל קבוצה גדולה של תושבים שעושים הכל כדי שהכרמל יהיה נקי, למרות הקשיים, ענאן וחברי העמותה נבחרו כאנשי השנה 2016 על העשייה המרובה למען החברה המקומית.

סחר ושמש כיוף

סחר כיוף בת שלושים למדה אומנות במכללת רמת גן, בשכונה בעוספיה לא נשארה אדישה למצב, ברגע שהבינה שאין שום מרחב שיכול להכיל את הילדים, החלה בפעילויות אישיות למען ילדי השכונה ובבתי ספר, סחר התקבלה בזרועות פתוחות, בכל מקום אליו הגיעה.

סחר כיוף לא הסתפקה בזה, הלכה ורתמה חברות שלה, אימהות צעירות למעגל שלה, וביחד הפעילו את כולם לעזור לכל גוף שעוזר לחברה המקומית, הדבר התבטא בפעילות בכפר, עזרה לנזקקים, לילדים הקטנים, ניקיון שכונה ופינוק לכוחות ההצלה והכיבוי שפועלים בכל האזור.

כמו בכל שנה, הצוות המורחב של פורטל הכרמל, עובד על רשימה גדולה של אנשים ועמותות ובוחן את השמות, הפעילויות והתרומה שלהם לחברה, יש לציין שכולם טובים ומגיע להם הרבה פרגון, בסופו של הליך נבחרו סחר כיוף וענאן נסראלדין.

מטרת הכתרת אנשי השנה, באה לתת השראה לאחרים בחברה המקומית, לפעול ולהביא לשינוי בתפיסות בחברה בכל המישורים ובעיקר שזה יביא תועלת וקידום לאוכלוסייה.

שיח ענאן נסר אלדין

שיח' ענאן נסראלדין שהוביל להקמת עמותה שמטרתה להתריע ולחנך לניקיון לאור המצב הקשה שפוקד את הכפר, בו ערימות אשפה נערמות בכל פינה, למרות הקושי הוא והחברים שלו יוצאים במבצעי ניקיון אישיים ומפעילים לחץ על הרשות המקומית לפעול למגר את התופעה, ההצלחה היא באחוזים קטנים אבל הרעיון עצמו הוא ענק מימדים.

סחר כיוף שמובילה מהפכה שהאישה הדרוזית לא הכירה קודם, למרות גילה הצעיר, לקחת את המושכות ולגרום לאחרים להירתם לרעיונות שלה בגיוס משאבים והובלה למטרה, דבר שמשליך מאוד על אחרים ויש לו הרבה עוצמה.

למשל במקרה של גיוס התרומות ללוחמי האש שפעלו בשריפה בחיפה, סחר ובעלה שמש ואחרים שנרתמו, הצליחו לעשות מעשה טוב בפרק זמן קצר.

סחר כיוף זו אישה שיוזמת רעיון ומבצעת אותו, לא חוששת ממכשולים ולא חושבת כמה כסף זה יעלה לה, אין ספק שהתמיכה של משפחתה ובמיוחד של בעלה שמש בה, נותנת הגשמה לכל יוזמה שהיא פועלת בה, הנחישות והרצון זו סחר כיוף.

שיח' ענאן נסראלדין שמגיע מענף הכדורגל כשופט נוער וילדים, מוצא את עצמו במקום הירוק ביותר בארץ שבכל פעם שהוא צריך להגיע  ממקום למקום, נתקל בערימות אשפה, יחד עם החברים מזה ארבע שנים מחוללים מהפך ומשרישים את המשפט "אכפת לי מהכרמל נקי".

סחר כיוף, ענאן נסר אלדין

סחר כיוף שיוזמת ומובילה מהלכים גדולים, לא משאירה אחריה אף אחד מבלי לפרגן לו ולהודות לו על הסיוע להצלחת הדברים שהיא מובילה, סחר אישה אנרגטית שבאה מתוך עוצמה יופי ורגש, לעשות דבר טוב בעיקר למשפחות.

כמה טוב לחתום את שנת 2016 עם שני אנשים נהדרים שהפנים שלהם מאירים אור חזק על חברה שלמה שנותנת חינוך לדורות ובעיקר לילדים, לתת ולסייע לקטנים ולחברה כולה לדעת לשמור על סביבה טובה וחיובית ובעיקר לכבד את הבית והמקום בו חיים.

זו הזדמנות לאחל לסחר כיוף ושיח' ענאן נסראלדין המשך הצלחה ועשייה מבורכת, ולהודות לצוות שמיין ובחר את אנשי השנה, פורטל הכרמל מאחל שנה אזרחית טובה ומבורכת.

עמותת איכפט לי מהכרמל נקי

תגובות

12. צעיר לפני 7 שנים
גאווה כל הכבוד
11. דרוזית לפני 7 שנים
מזל טוב סחר
10. עו"ד כמיל מנסור לפני 7 שנים
עוספיא
9. بنت عمك לפני 7 שנים
كل الاحترام خيتو
8. יחיא כמאל לפני 7 שנים
ברכות חמות
7. אמאל לפני 7 שנים
גאווה לחברה
6. דלאויי לפני 7 שנים
כל הכבוד
5. אישה לפני 7 שנים
שנה טובה לכולם
4. ד"ר אמין זידאן לפני 7 שנים
כל הכבוד ,כן ירבו עושי הטוב בחברה
3. כרמלי לפני 7 שנים
לשנים בהצלחה
2. צעירה לפני 7 שנים
אין מילים בחירה מושלמת
1. סוהיר אבו סעדה לפני 7 שנים
אין אפס האחת והיחידה

מומלצים