מדוע מסתירים ברווחה בעוספיה את סיפור הגננת?

גננת המועסקת ע"י לשכת הרווחה מעוספיה הוקלטה ע"י הורים לתינוקות, תוכן ההקלטה הועבר ללשכת הרווחה, מזה שבועיים החומר שוכב ולא הוגש למשטרה כנדרש, ההורים נסערים

04.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדוע מסתירים ברווחה בעוספיה את סיפור הגננת?

גננת מוערכת בעלת שם מעוספיה שלשכת הרווחה אישרה לה לטפל בילדים רווחתיים של אימהות עובדות שמפעילה מכללת סכנין בעוספיה ודאלית אל כרמל וכפרים אחרים, נתפסה בהקלטה מהגן במצב שלא מוסיף כבוד למקצועה ובמיוחד כשמדובר בתינוקות.

מאז שנחשפה הפרשה, הגן של אותה גננת לא מתפקד, ונמצא בחקירה אישית ולא משטרתית, בינתיים התראה הועברה לכל מפעילות הגנים בעוספיה ודאלית אל כרמל, להיזהר ממקרים נוספים ולחפש בתיקים של הילדים שלא יהיו הקלטות נוספות.

הורים לתינוקות בגן המדובר, חשו שדבר מה קורה עם התינוקות שלהם, בהתנהגות ובאי שקט שהם משדרים, ובעיקר פחד וחוסר ביטחון, נוסף לכך אי הרצון להגיע לגן, זה הדליק מנורה אדומה אצל חלק מההורים.

חשוב לציין שבגן זה נמצאים רק חמישה ילדים, עם הגננת הזו ללא עוזרות.

ההורים הציבו בצורה מקצועית הקלטה של הרבה שעות בתוך הגן, כשהחומר נחשף, מיד ההורים הבינו את חומרת הדבר, גננת שצועקת ומדברת בצורה לא חינוכית עם התינוקות, למחרת ההורים יידעו את הגננת בדבר ולא הביאו את הילדים לגן, כל החומר הועבר לרווחה בעוספיה.

הגננת ניסתה להסביר להורים שזה מקרה חד פעמי ושהיא לא התכוונה ושהיא אוהבת את הילדים ומטפלת בהם טוב, ההורים לא היו מוכנים לקבל את התירוצים של הגננת, מאז הפסיקו לשלוח את הילדים לגן.

אימא : "אני המומה אחרי ששמעתי חלקים מההקלטה, אני שואלת את עצמי, אם כך מתנהגת גננת מוערכת עם תינוקות חסרי אונים? תינוקות שלא יודעים כלום בחיים, אני כבר לא יכולה לסמוך על אף אחד, אני לא אשלח את ילדי לגן שיתנכלו בהם, אותי לא מעניין מה עובר על הגננת בבית ובחברה ואיזה לחצים היא עוברת, בשבילי היא צריכה לעשות את עבודתה נאמנה ללא כל דופי, בשביל זה הפקדנו את היקר מכל בידה למשך שעות היום, אני אישית לא הולכת לעבור על זה בשקט".

הורים: "אנחנו בני כפר אחד וכולנו מכירים אחד את השני, לא האמנו שכך יקרה לנו, בינתיים לא הגשנו תלונה במשטרה, בתקווה שהרווחה תפעל להרחיק את הגננת הזו מלטפל בילדים ושישלחו אותה לטיפול, כדי שתינוקות בעתיד לא ייפגעו".

אגף החינוך במועצה המקומית עוספיה לא אחראי באופן ישיר על אותה גננת ולא אמור לפקח, אבל המועצה המקומית ולשכת הרווחה כן אחראים והיה עליהם לפעול מיד עם הגשת ההקלטה והתלונה ע"י ההורים.

כל תגובה שתתקבל מהרווחה או המועצה בנדון, תפורסם במלואה.

רווחה בעוספיה

תגובות

9. עספאניה לפני 7 שנים
בושה
8. בושה וחרבה לפני 7 שנים
עוספיא
7. אמא המומה לפני 7 שנים
בשבילך /////
6. פואד לפני 7 שנים
טמטום
5. מעוספיה לפני 7 שנים
ש מ
4. אבא לפני 7 שנים
רווחה מסריחה
3. מהא לפני 7 שנים
מזעזע
2. עיספאיי לפני 7 שנים
לוגיה שלום
1. אימא לילדה לפני 7 שנים
הגננת הזו בושה לחברה כולה

מומלצים