למעלה מ-40 מיליוני שקלים יוקצו לקידום התרבות והספורט בצפון

בשורה לתושבי הצפון, במסגרת התכנית לפיתוח כלכלי של אזור הצפון שאושרה בישיבת הממשלה, יקצה משרד התרבות והספורט 40 מיליוני שקלים מתקציבו לפיתוח הצפון ובעיקר לשדרוג ושיפוץ של מתקני ספורט לרשויות מקומיות.

08.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
למעלה מ-40 מיליוני שקלים יוקצו לקידום התרבות והספורט בצפון

השרה רגב: "זוהי תכנית שהייתה מתבקשת כדי ליצור את הצדק התרבותי והפריפריאלי עליו אני מדברת כבר שנים".

בהנחיית שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, 40 מיליוני השקלים יתפרסו בפריסה שווה על פני השנים 2017-2018 ויבוצע באמצעותם שדרוג ושיפוץ של מתקני ספורט לרשויות מקומיות במחוז צפון, תוך עמידה בתנאי סף אותם קבע המשרד.

הקצאת התקציב מותנית בהגשת הבקשות על ידי הרשויות המקומיות לאחר פרסום קול קורא בכל אחת מהשנים.
כמו כן, משרד התרבות והספורט יזום אירוע תרבות מרכזי מקדם תיירות באזור סובב כנרת - אירוע שימשוך המונים לגליל ולגולן, יעשיר את המגוון התרבותי באזורים הללו ויחזק את התיירנים הרבים בצפון.

הקצאת התקציבים הנקודתיים הללו לצפון במסגרת "התכנית לפיתוח כלכלי של אזור הצפון", מתווספת למשאבים והתקציבים הרבים אותם מעמיד בשוטף משרד התרבות והספורט לטובת פעילויות עשירות ומגוונות בתרבות ובספורט בצפון.
 
שרת התרבות והספורט מירי רגב: "הבטחתי לפעול לחיזוק הפריפריה - וקיימתי. הקצאת המשאבים והעמדת התקציב המיוחד לשדרוג מתקני ספורט ויצירת פעילויות תרבותיות, רק יחזקו את הצפון ויהוו בעבורו מחולל כלכלי משמעותי ובעל עוצמה. זהו מהלך שיקרב את הצפון לפריפריה ויעשה צעד נוסף בדרך ליצירת הצדק הנדרש. אני מברכת על אישור התכנית לחיזוק הצפון. זוהי תכנית שהייתה מתבקשת כדי ליצור את הצדק התרבותי והפריפריאלי עליו אני מדברת כבר שנים ואני שמחה שהיא יוצאת היום לדרך, ושמשרד התרבות והספורט בראשו אני עומדת שותף מלא בה".

ספורט

תגובות

מומלצים