מדוע רפיק ואמיר לא מכבדים את ההבטחות שלהם?

תשעה דיירים בחלת נסאר בדאלית אל כרמל נצורים בבית בגלל תשתית לקוייה בה נשפך כסף רב שבכל גשם הכל חוזר לקדמותו, תושבים:"רפיק חלבי ואמיר עיסמי משקרים אותנו".

09.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מדוע רפיק ואמיר לא מכבדים את ההבטחות שלהם?

כסף רב מושקע ע"י המועצה בכל מני תשתיות בשכונות בהם אין גישה טובה לדיירים, תשתיות שהתבצעו בהם עבודות בצורה לא יסודית, כך זה המצב בשכונות רבות בדאלית אל כרמל, בכל גשם קל יש תקלות שמפריעות מאוד למחייתם של התושבים, שזועקים ומתלוננים וכבר התייאשו, כי לא עוזרים להם.

בשכונת חלת נסאר, כביש גישה ל9 בתים, שבמקום הזה נשפכו כספים רבים מאוד, מקרצפת וכורכר, הכל נסחף בגשם הראשון, תושבי השכונה שהגיעו לסיכום והבנות עם ראש המועצה רפיק חלבי וחבר המועצה אמיר עיסמי שבכל פגישה וברישום הפרוטוקולים הובטח להם פתרון מידי, התושבים הביעו שהם מוכנים לשלם מכספם רק שהמועצה תוביל ותעבוד, עד היום שום דבר לא קורה.

תושבים שמאוד כואבים וסובלים מהמצב הקשה בו נמצאים, מספרים לנו על כל השתלשלות הדברים והסבל בו נמצאים בשכונה ובעיקר הנזק הכבד לרכושם והטענות הרבות לראש המועצה רפיק חלבי ולמחזיק תיק התשתיות במועצה אמיר עיסמי שלא מכבדים את הדברים וההבטחות שלהם התושבים:"הם משקרים לנו בפנים".

בשכונה הנ"ל ישנם ילדים שבכל עת זקוקים לטיפול רפואי, במקרה של פינוי לבית חולים הם לא יכולים לצאת מהשכונה במצב בו נמצאת השכונה היום.

בדאלית אל כרמל מאז התחיל הגשם בכל רבע שעה יש תלונה נוספת על עוד שכונה ועוד רחוב ועוד בית שהוצף או נפגע, כתוצאה מתשתיות לא טובות שהולכות ונבנות בדליה ללא מחשבה לטווח הארוך ולשם כך המפגעים הולכים וגדלים.

כל תגובה שתשלח מהמועצה המקומית שמתייחסת לנושא תפורסם במלואה.

חלת נסאר

תגובות

12. מישהי לפני 7 שנים
דליה במצב נחות.
11. עוד נתראה אדון רפיק לפני 7 שנים
רפיק ..
10. אדיב לפני 7 שנים
ראש מועצתה של זפת
9. דלואני לפני 7 שנים
דלואני
8. תושב השכונה לפני 7 שנים
מי זה רפיק ואמיר בושה האנשים האלו
7. מדאלית אל כרמל לפני 7 שנים
לרוש המועצה רפיק
6. תושב טוב לפני 7 שנים
תמכתי בך ולעולם לא
5. תושב חרד לפני 7 שנים
עבודה בעיניים
4. חלבי לפני 7 שנים
רפיק נכשל בגדול
3. ע. פחמאוי לפני 7 שנים
כלאת נסאר
2. רפיק חלבי לפני 7 שנים
המצב יתוקן
1. תושב לפני 7 שנים
מי יתעסק ברכילות?

מומלצים