אות שגרירים ברשת הוענקה לחמישה דרוזים מדליה

פרופ' אלי אברהם "הפעם רצינו לתת רק לבני ובנות העדה הדרוזית", ריאד חסון אחד הבולטים שמקבלים את האות מאוניברסיטת חיפה בין הבודדים שפועל להסביר את ישראל גם בתנועת הבי.די.אס.

10.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אות שגרירים ברשת הוענקה לחמישה דרוזים מדליה

אוניברסיטת חיפה ערכה ערב חגיגי, למסבירי ישראל הדרוזים, תא"ל חסון חסון, בותינה חלבי, ד"ר אמיר חלבי, מוניר מאדי, ריאד חסון, כאות הערכה על פעילות מתמדת במדינה ובעולם כנגד האנטישמיות.

פרופ' אלי אברהם מהחוג לתקשורת ראש מכון קומפר לחקר אנטישמיות וגזענות וראש תכנית שגרירים ברשת אמר לנו:"תכנית שגרירים ברשת זה קורס אקדמי שמקבלים עליו 4 נקודות זכות, מיועד למי שרוצה לפעול ציבורית נגד החרם על ישראל ואיך חוקרים את האנטישמיות החדשה, מדובר בסטודנטים מכל החוגים ומכל התארים ומכל המגזרים, מקבלי האות תא"ל חסון חסון, בותינה חלבי, ד"ר אמיר חלבי, מוניר מאדי, ריאד חסון, לכל אחד יש את התרומה שלו והיא גדולה ומשמעותית".

פרופ' אלי אברהםפרופ' אלי אברהם: "הפעם רצינו לתת רק לבני ובנות העדה הדרוזית, כל הרעיון לתת כבוד והערכה ולהודות לאותם אנשים במטרה לעודד ולחזק, המוסד שלנו עובד על הקשר בין האקדמיה לממשלה והקשר לחברה האזרחית, אני מאמין שבקרוב נתן גם לאחרים בני עדות אחרות שעוסקים בהסברת ישראל ".

לכל אחד ואחד ממקבלי האות יש את חלקו ותרומתו לעניין, אבל שמנו את הדגש על פעילותו של ריאד חסון מנכ"ל עיריית הכרמל לשעבר ומזכיר המועצה במשך הרבה שנים עד שיצא לגמלאות,  שממשיך בהסברה ולהיות בין הראשונים שמוכן להגיע לכל מקום ולהסביר כלא יהודי את מדיניות ישראל.

חשוב לציין חלק מהפעילות של ריאד חסון למען ישראל, לא מזמן חזר מדרום אפריקה מכנס של ידידי ישראל, שם ריאד הרצה בפני מאות משתתפים בכל פעם על הקשר הישראלי ועל בני המעוטים שחיים במדינה היהודית, בנוסף ריאד מארח ומרצה למשלחות בכנסי הרצליה ועוד.

ריאד משתתף ומרצה בתנועת הבי.די.אס שפועלת להחרמת ישראל כלכלית חברתית ופוליטית, בחוגים הללו ריאד מסביר טוב יותר מכל אחד אחר כלא יהודי, בכנסים האלה ציבור המשתתפים, מאמינים לדברים שריאד אומר כלא יהודי במדינת ישראל.

יש לציין כי המטרה של הענקת אות ״שגרירים ברשת מטעם אוניברסיטת חיפה בא כהערכה על פעילות מתמדת של כל מקבלי האות למען מדינת ישראל.

תא"ל חסון חסון שלא הגיע לכנס בגלל דברים חשובים בירושלים, נעדר מהטקס ובמקומו דובר צה"ל קבל את האות מהמארגנים.

גם כאשר אתם מדברים ברשת או בכל אמצעי אחר, שדרכו אתם מנסים להסביר משמעות החיים במדינת ישראל יש מי שיעריך ויקיר את זה, מקבלי האות מאוד מתרגשים ומעריכים את האוניברסיטה שראתה בהם ראויים לקבל את האות, לפעולה שלהם ברשת.

מקבלי האות

תגובות

6. דורזי לפני 7 שנים
אין מסביר טוב מדרוזי על ישראל
5. איש לפני 7 שנים
כל הכבוד למסברים
4. סהאם. לפני 7 שנים
כל הכבוד
3. חסון לפני 7 שנים
כבוד
2. אמל לפני 7 שנים
ברכות לזוכים
1. אמיר לפני 7 שנים
שאפו לכם

מומלצים