אחרי שעתיים של שביתה המועצה התחילה לעבוד

ההורים כל כך טובים וממושמעים שאפילו הפרסום של רפיק לא עזר להניע אותם לבטל את המחאה שתכננו, פאדי קדור:"אנחנו מקבלים את הגיבוי של ההורים לעשות למען הילדים".

11.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אחרי שעתיים של שביתה המועצה התחילה לעבוד

פאדי קדור יו"ר ועד הורים בית ספרי עם שאר החברים, מתארים את המצב לו נקלעו, לאחר שדנו והעלו את כל הדברים שלהם בפני המועצה, לאחר שהתברר שאין מענה, החליטו פה אחד לגבות את הועד להשבית כמחאה את הלימודים בבית ספר יסודי א' דאלית אל כרמל.

יסודי אזו פעם ראשונה שועד הורים יחד עם הועד הישובי לוקחים החלטה ומיישמים אותה, למרות שראש המועצה פרסם שיש לימודים ושהכל רגיל, אבל הנחישות של ההורים לא אפשרה לו להשפיע על ההורים שהיו מאוד ממושמעים להחלטה שנפלה.

פאדי קדור אמר לנו: "הועד שלנו סקר את כל הבעיות שהמועצה הכירה, אבל אני והחברים בועד ביצענו מיפוי לכל הבעיות בבית הספר, כולל המפגעים והחוסרים, הזמנו את ראש המועצה רפיק חלבי לבית הספר והצגנו מצגת בה פירטנו את כל הדברים, חלק מהבעיות רפיק הכיר אישית וחלק לא, אחרי זה הגענו לפגישה מסודרת במועצה באמצע חודש נובמבר, ראש המועצה הנחה את מחלקת ההנדסה לטפל מיד במפגעים הדחופים וכך מאז לא התקדם כלום, כי זה היה ברור שלא ניתן לקדם דברים בצורה הזו, כי יש תלמידים שלומדים בבית הספר, דבר שלא יאפשר ביצוע, אבל האמנו שיש כוונה לעשות".

פאדי:" אחרי שבוע התחלנו בהתקשרות עם המועצה, לשאול אם דברים מתקדמים, הם מרגיעים אל תדאגו הכל בסדר, אחרי יסודי אשבועיים מתקשרים מדברים עם שריף, הם מנסים לקשור את הדברים שזה לא באחריות המועצה, זה חברת חשמל, אז מסבירים להם שזה בבית הספר ואין קשר לחברת חשמל, אני דיברתי עם המהנדסת היא שוב הרגיעה שהכל בסדר וזה נמשך ונמשך ובינתיים הכל דבורים ואין כנראה כוונה למתן פתרון, אז נפלה ההחלטה לשביתה של שעתיים כמחאה".

"נתנו ארכה עד יום 22-1-2017 אם לא יהיה מענה, נשבית את הלימודים בבית הספר עד להסדרת כל הדברים, בעקבות שביתת השעתיים, קבלן חשמל הגיע לבית הספר, כבר באותו יום, ובדק את התחלת העבודה לתיקון הליקויים בבית הספר".

תגובות

מומלצים