צביעת חדרי ילדים בשילוב אפקטים ייחודיים

מידי שנה בשנה, גם באביב הזה, כאשר חג הפסח דופק כבר בדלת נוהגות נשות ישראל להסתער על חדרי הבית בניקיונות, בחידושים, בשינויים ובשדרוגים. ביניהם גם ריענון וחידוש של מראה חדר הילדים.

13.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צביעת חדרי ילדים בשילוב אפקטים ייחודיים

אין ספק שאת החידוש הדרמטי והמרענן ביותר נוכל להשיג באמצעות צביעת קירות החדר מחדש. איך מתכוננים לקראת צביעת חדר הילדים? מה חשוב שנדע? איך נבחר בצבע המתאים מתוך המגוון העצום? האם כדאי לבחור צביעת חדרי ילדים בשילוב אפקטים ייחודיים? על כך ועוד במאמר הבא.

בוחרים נושא

לפני שתפנו לטפל במשימה, מומלץ מאוד לבחור בנושא על פיו תעצבו את חדר הילדים. המעצבים מכנים את זה 'קונספט'. את הנושא כדאי לבחור יחד עם הילד, כך שהוא יתחבר יותר אל העיצוב הסופי ויאהב את החדר שלו. ניתן ורצוי לבחור בנושא הקרוב לעולמו של הדייר הצעיר. אם זה מכוניות, דמויות מותג מעולמו של הילד ועוד.
אחרי שהחלטנו על הנושא יהיה לנו הרבה יותר קל לבחור את הצבע ואת הגוונים והטקסטורה כמו גם את האפקטים ואם אנחנו הולכים על גדול, אז גם את הרהיטים ושאר האביזרים שישלימו את האווירה בחדר.

בוחרים צבע

מי שחווה את התהליך של צביעת חדר הילדים, זוכר בוודאי את הבלבול העצום אותו חש מול מניפת הצבעים. אותה מניפה משגעת שכוללת 1200 גוונים בשלל צבעי הקשת ומאיימת לבלבל לגמרי את העין  ואת הנפש. הבחירה בגוון הנכון ובשילובים המתאימים הינה משימה כלל לא פשוטה, גם חברות הצבעים מודעים לבעיה ועל מנת לעזור לכם להתמקד נכון ולהצליח בבחירה, הם יצרו עבורכם משפחות צבעים עם שילובים מתאימים שאלו יקלו עליכם את הבחירה. חשוב להכיר את האפשרויות השונות כך שאם הגוונים הרגילים והאחידים לא ממש 'עושים' לכם את זה, תמיד תוכלו לבחור מתוך מגוון האפקטים הייחודיים הקיימים כמו נצנצים, כוכבים, עננים, לבבות ועוד, אלו ישלימו  את האווירה וייצרו את חדר הילדים המושלם ומלא הטעם.

מתייחסים לתאורה

לאחר שבחרתם את הנושא ואת הצבע, את האפקטים ואת הרהיטים, אל תחשבו שבזה סיימתם. לפני שאתם מתחילים להוציא לפועל את כל התכניות שלכם, הקדישו זמן להתבוננות מעמיקה בחדר הסתכלו איך הוא נראה בשעות היום המשתנות ותתפלאו לראות כמה השפעה ישנה לתאורה שבחדר על הצבע ועל העיצוב. הקדישו עוד מחשבה באשר למיקומם המתאים של הרהיטים ביחס לחלונות ולדלתות שבחדר. בדקו האם החדר נראה מזמין ומרווח והאם יש מקום לכל פריט.

משתדלים לשמור גם על שקט...

עליכם לזכור כי חדר הילדים משמש לא רק כחדר משחקים אלא הוא משמש בעיקר כחדר בו נרגעים וישנים. בדיוק מסיבה זו לא מומלץ להעמיס על החדר יותר מידי אפקטים בצבעים עזים מידי. חשוב ליצור בחדר אוירה נינוחה ונעימה עם צביעת חדרי ילדים בשילוב אפקטים ייחודיים בשניים או שלושה גוונים מבלי להתפרע יותר מידי.

צביעת חדרים

תגובות

מומלצים