תלמידי חט"ב קופטאן בעדיפות אחרונה במועצת דליה

מזה שנה וחצי מועצת דאלית אל כרמל לא מקדמת את השלמת העבודות באולם הספורט והתלמידים מפסידים שיעורים, ראש המועצה הבטיח יותר מפעם, ההורים כנראה ילכו לשביתה.

16.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי חט"ב קופטאן בעדיפות אחרונה במועצת דליה

כל הפגישות לקדם את השלמת אולם הספורט בחט"ב קופטאן לא הועילו, ראש המועצה רפיק חלבי ביקר במקום והבטיח יותר מפעם שהעניין הזה יוסדר ויושלם תוך פרק זמן קצר, היום אחרי 4 חודשים, אין שום התקדמות או משא ומתן אפילו להוציא את המכרז.

מהנדסת המועצה טענה בפני ההורים שיש להם הרבה עבודות חשובות יותר מהאולם.

שנת הלימודים עוד מעט מסתיימת, אולם התעמלות אין והתלמידים ממשיכים להפסיד שיעורים.

ההורים לא מוכנים לשתוק עוד, יו"ר הועד הבית ספרי מגדי אבו מפלח, השבוע ילך לקדם את זה מול המועצה אם לא ייענה ותהיה התקדמות מידית בנושא האולם, כנראה שוועד ההורים ילך לכיוון השבתת בית הספר.

בשרשרת הליקויים הקריטיים של מועצת דאלית אל כרמל, כנראה שילדי דליה לא בראש מעיינם של האחראים.

לדיווח שפרסמנו ב 12-10-16 תחת הכותרת "השקעת המיליונים שהלכה לטמיון"

מיליון מאתיים אלף ש"ח לא הספיקו לשיפוץ אולם הספורט קופטאן בדליה, תכנון לקוי גורם עוול ופגיעה בתלמידים, מעל שנה וחצי אין אולם ספורט, עאמר:"כל עוד אין הרשאה תקציבית לא יכולים לצאת למכרז".

גם בשנת הלימודים שחלפה ובשנה הנוכחית תלמידי בית ספר קופטאן בדאלית אל כרמל לא יכולים לקיים פעילות ספורטיבית, כי האולם של הפיס ממשיך להיות מושבת בגלל חוסר בתקציב, מי שתכנן את התחלת העבודה לא ידע לעשות אומדן נכון.

בשנים האחרונות מחלקת ההנדסה לא מתפקדת או בגלל העומס המרבי היא קורסת, דבר שגורם להוצאות גדולות שהיה ניתן להימנע מהם.

כשנכנסים פנימה לאולם ספורט הפיס בצמוד לחט"ב קופטאן, אז מקבלים שוק, אולם הרוס, חצי עבודה מבוצעת, החצי השני לא קיים, כל העבודות שבוצעו לפני שנה וחצי כבר צריך להחליף חצי תקרה שהולכת ומתפרקת, ממש כואב הלב על המצב הזה.

אולם ספורט

חבר המועצה עאמר חסיסי מחזיק תיק הספורט, אומר לנו בתגובה: "לגבי שיפוץ אולם הספורט ההרשאה היתה מיליון ומאתיים ₪, זה הולך לפי מספר שלבים, שלב ראשון היה מיליון ו-200 אלף ₪, אז ביקשנו עוד תוספת כמו שיפוץ גג פרקט ועוד, אישרו לנו ואז יצא מכרז עוד פעם, עוד 700 אלף ש"ח הוספו לסכום".

עאמר: "שלב א' הושלם והוגש חשבון וכעת שלב ב זה היה תב"רים שהצבענו עליהם אחרי זה יוצא המכרז, שלוקח זמן להכין אותו, יש קבלן שזכה והוא ממשיך גם בשלב ב' ".

אולם ספורט

עאמר: "הגשנו למשרד הפיס בקשה לשקם את האולם, הסתיים שלב א ואז הגשנו בקשה להשלים את האולם שלב ב', הקבלן שביצע את העבודה ממשיך בעבודה, אנחנו חייבים להוציא מכרז, כל עוד אין הרשאה תקציבית לא יכולים לצאת למכרז, זה עניין של תהליך, האולם היה הרוס ואנחנו משקמים אותו".

כך דברים מתנהלים במועצת דאלית אל כרמל, שמשקיעה כספים ללא תכנון, התוצאה אומרת הכל, בינתיים מעל 400 תלמידים אין להם שטח לקיים את פעילות הספורט.

בזמן שהמועצה תכננה ופרסמה שהם עושים ומשקמים, לפחות היו בודקים אם האומדן מספיק לכל העבודה ולא להשבית אולם כז,ה שמאוד חיוני לתלמידים.

אולם ספורט

תגובות

9. מודאגת לפני 7 שנים
רפיק תתעורר
8. הורה לפני 7 שנים
ועד הורים
7. דלאוייי לפני 7 שנים
מושחתים נמאסתם
6. הורה לפני 7 שנים
גם למורות בחטיבה לא אכפת מהתלמידים
5. הורים לפני 7 שנים
מועצת דליה מפקרה את כולם
4. אמאל לפני 7 שנים
למה לא משקיעים בתלמידים?
3. הורה שנמאס לו לפני 7 שנים
בושה וחרפה
2. תושב לפני 7 שנים
נרדמו בשמירה
1. דלואני לפני 7 שנים
...

מומלצים