אדם ורביע זאהר מביאים כבוד עם חיוך באליפות

הצעירים שבאים במגע בתחרות כלל ארצית בשחייה רוכשים הרבה ניסיון, בסופו של יום חוזרים עם הרבה ידע מכל תחרות. מכבי כוכב הכרמל הישג ספורטיבי.

19.01.2017 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אדם ורביע זאהר מביאים כבוד עם חיוך באליפות

השחיינים אדם זאהר, ורביע זאהר מעוספיה חוזרים מלאי חוויות מאליפות ישראל בשחייה אשר התקיימה בווינגייט, ההתרגשות הייתה רבה.

מדובר בתחרות בה משתתפים השחיינים הטובים בארץ והמתח רב. השחיינים אדם ורביע הראשונים מבוגרי השחייה בכרמל מתכוננים לתחרות.

במהלך מקצה 50 מטר חפשי, מתרחשת הפתעה, רביע כמעט ומפספס את ההזנקה כאשר בעקבות אי הבנה מאחר להגיע למקצה.

השחיינים כבר עומדים על המקפצות, השופט כבר שורק למקומות, והנה רביע מגיע בהליכה שלווה ואיטית לשטח ההזנקה.

כל אחד אחר כבר היה מתמוטט מהמתח אך רביע שומר על שלוות נפש מקצועית. בעקבות התחשבות של השופטים ושאר השחיינים, עושים לו כבוד ועם הרבה חיוכים כולם יורדים לרגע ממקומם ומאפשרים לו להוריד את החלוק, להרכיב משקפת ולעלות על המקפצה כדי לשחות בפעם הראשונה באליפות ישראל.

רביע זאהר

אליפות החורף הינה אחת התחרויות היוקרתיות והקשות ביותר עבור שחיינים מקצועיים מאחר והינה מחייבת בקריטריון זמן מינימום בכל מקצה, רק כדי להיכנס לתחרות.

באליפות מתמודדים השחיינים הטובים בישראל כאשר מקום ראשון בגילאים ובבוגרים זוכה לתואר "אלוף ישראל".

כמות האימונים אשר עוברים השחיינים המעוניינים להגיע להישגים בתחרות זו עולה לעיתים על 10 אימונים בשבוע, כאשר כל אימון הינו מעל 5 ק"מ שחייה וכולל תרגילים מפרכים של סגנון וסיבולת.

לקראת התחרות רבים מהשחיינים אף מגלחים את גופם, ועוברים דיאטות מיוחדות כדי להרוויח עוד כמה מאיות השנייה של שיפור במהירות אשר לעיתים קרובות מפרידות בין המקומות הראשונים.

התחרות מפוקחת על ידי כ 20 שופטים אשר בודקים בקפדנות את סגנון השחיין ויכולים לפסול אותו על כל טעות מזערית בחוקי השחייה.

עבור אדם ורביע, שחייני נבחרת השחייה מכבי כוכב הכרמל הפועלת בעוספיה ודלית אל כרמל, זו הייתה התנסות וחוויה גדולה.

עבור הכרמל זו היסטוריה. אדם ורביע כשאר שחייני החוד של נבחרת השחייה בכרמל נמצאים במסגרת הישגית קשוחה של 5 אימונים בשבוע ויותר, מחנות אימונים בחו"ל, בלי לוותר על חברים וכמובן המאמץ להצליח בלימודים ולהוכיח, כפי שכבר כולם יודעים, כי שחיין טוב הוא תלמיד טוב.

אדם ומשפחתו

רביע זאהר התחיל את דרכו בקשיים רבים בשחייה ובחיים. כילד סבל מהפרעות קשב ובזכות השחייה הצליח ללמוד להתרכז ולהתקדם בשחייה ובלימודים. כיום השתלב בסגל ההדרכה בנבחרת ומיועד לצאת לקורס מדריכי שחייה בווינגיט. רביע קיבל לאחרונה מגן הוקרה כספורטאי מצטיין מטעם מועצה מקומית עוספיה.

אדם זאהר הינו שחיין מצטיין, תלמיד מצטיין, ולמעשה הינו ה"קפטן" של נבחרת השחייה בכרמל. רגוע, מרוכז, תמיד מחייך לכולם, ממוקד במאמצים להצליח בשחייה ובחיים. למרות משטר האימונים הקשה מוצא זמן בכל סוף שבוע להתנדב בעמותת מכבי כוכב הכרמל ולעזור בהדרכת שחייה לילדים החדשים בני 3 ומעלה המצטרפים לנבחרת בתחילת דרכם.

תגובות

2. ... לפני 7 שנים
אליפות
1. אבו זלף לפני 7 שנים
לאדם היקר

מומלצים